فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان :

پایگاه‌ های بسیج نقش آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش دهند

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت :پایگاه‌ های بسیج نقش آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش دهند.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۳۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری در آیین جشنواره  مالک اشتر درشهرستان میناب  اظهارداشت::حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود وماباید باتمام توان در خدمت رسانی به مردم  با عزم انقلابی  علل خصوص مناطق محروم احضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جشنواره مالک اشتردرحقیقت برای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج ،شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج عنوان کرد و افزود:شهید سلیمانی در بعد نظامی بالاترین درجه را داشت ولی در مقابل خانواده شهداءتواضع و فروتنی ایشان مثال زدنی است و برای همه ماالگو بودند.

 
سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری با بیان این مطلب که دغدغه همه ما بیش از پیش، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، تاکید کرد: باید تلاش کنیم مأموریت‌های سازمانی را با تأسی از این ویژگی‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با همت و تلاشی مضاعف همراه با نوآوری، اخلاص، تقوا و ایثار انجام دهیم.


فرمانده سپاه استان هرمزگان  با بیان اینکه پایگاه‌ های اسوه بسیج نقش آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش می‌ دهند افزود: ایجاد رقابت و شور و نشاط میان پایگاهها و تلاش آنها  از دیگر اهداف این جشنواره است.


در پایان این جشنواره از ۷۰ رده‌ برتر بسیج  دراین شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار