۲۰۰ پایگاه "جشن عاطفه‌ها" در لرستان دایر شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم استان در قالب جشن عاطفه‌ها از امروز ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر برای تامین اقلام تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند دایر است.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۰۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی امروز به رسانه ها اعلام کرد: کمک مردم و خیران به دانش آموزان از طریق ۲۵ پایگاه ثابت ادارات کمیته امداد و ۱۷۵ مرکز نیکوکاری جمع آوری می شود.

وی اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند و در آستانه مهرماه هرسال کمک ‌هزینه خرید نوشت افزار و کتاب درسی از محل منابع دولتی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار می‌گیرد.

وی گفت: کمیته امداد به دنبال فراهم کردن یک بسته حمایتی شامل اقلام اصلی آموزش از قبیل کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و هزینه کتاب‌های درسی است که این مهم با مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان در جشن عاطفه‌ها محقق خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: عموم مردم می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* به نام این نهاد، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ نزد صندوق قرض الحسنه ولایت و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام نمایند.

محمدی فارسانی با اشاره به آمادگی مدارس لرستان برای جمع آوری کمک های مردمی افزود: چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سال گذشته در جشن عاطفه های استان جمع آوری شد که از این میزان بیش از سه میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان در قالب وجه نقد بوده است‌.

وی افزود: همچنین پارسال بیش از ۷۰۰ میلیون تومان توسط مراکز انتظامی و بیش از ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری استان برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جمع آوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار