مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی:

برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها در استان همزمان با سراسر کشور

مجید مومنی گفت: تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و ملزمات برای آموزش مجازی با مشارکت خیران ، مراکز نیکوکاری ،بسیج دانش آموزی و سایر بخش‌ها از برنامه‌های این نهاد در شور عاطفه ها است.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر شرایط نظام آموزشی گفت: در راستای الکترونیکی شدن آموزش‌های آموزش و پرورش و نیاز مبرم دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی تلفن همراه، مقرر شده است سمت و سوی کمک‌های نقدی مردم خیر استان در شور عاطفه‌های امسال، در جهت تهیه تبلت و گوشی تلفن همراه هدایت شود.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۶۶۱ دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، اظهار کرد: حدود دو هزار دانش‌آموز فاقد گوشی هوشمند هستند برای تأمین نیازمند بیش از چهار میلیارد تومان هستیم که امیدست با کمک خیران فراهم شود.

مومنی افزود: تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و ملزمات برای آموزش مجازی با مشارکت خیران ، مراکز نیکوکاری ،بسیج دانش آموزی و سایر بخش‌ها از برنامه‌های این نهاد در شور عاطفه ها است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان ضمن تشکر از مردم نیک اندیش استان مرکزی گفت: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق کد# ۱۴* و یا #۰۸۶*۸۸۷۷* در کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت یاریگر کمیته امداد باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار