خبرهای داغ:

نهادهای شهرستان سرخه اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) از سوی یک نشریه فرانسوی، اداره تبلیغات اسلامی، هیأت رزمندگان اسلام و حوزه علمیه و پایگاه بسیج نجمیه بیانیه‌های جداگانه در محکومیت این اقدام صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) از سوی یک نشریه فرانسوی، اداره تبلیغات اسلامی، هیأت رزمندگان اسلام و حوزه علمیه و پایگاه بسیج نجمیه بیانیه‌های جداگانه در محکومیت این اقدام به شرح ذیل صادر کردند.
بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه
در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام توسط نشریه فرانسوی
{یُریدُونَ لِیُظفِئوا نُورَ اللهِ بِافوَاهِهِم و اللهُ مّتِمُّ نُورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِرُون}
از دیدگاه دین مبین اسلام و ما مسلمانان اهانت و بی احترامی نه تنها به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) بلکه به سایر پیامبران الهی نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست..
امروزه رشد روز افزون اسلام گرایی در جهان بخصوص بین ممالک غربی موجب شده دشمنان اسلام و مسلمین، با اجرای توطئه‌های خبیثانه و با تکیه بر رسانه‌های گروهی با توهین به پاکترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) نیات پلید و شیطانی خود را نمایان کنند.
چاپ تصاویر و مطالب موهن توسط روزنامه شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان در حقیقت اقدامی در جهت ممانعت از گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی دین مبین اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی است.
اینک که دشمنان قسم خورده اسلام به انحای مختلف و با هزینه ملیارد‌ها دلار پول نفتی برخی از کشور‌های اسلامی بر علیه بیش از یک میلیارد مسلمان جهان برخاسته اند برتمام مسلمین و آزادی خواهان جهان واجب است تا با اتحاد، انسجام و بصیرت دینی این گونه حرکات شوم را محکوم، تا التیامی بر قلب شکسته مسلمین سراسر دنیا باشد.
اقدام موهن نشریه فرانسوی به بهانه آزادی بیان را اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان جهان می‌دانیم و به شدت آنرا محکوم می‌کنیم.
بیانیه هیئت رزمندگان اسلام در محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم
بار دیگر اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف تمامی موحدان عالم و بخصوص مسلمانان جهان شد.
این حرکت بدون تردید، یک رفتار تحریک آمیز، تفرقه برانگیز و نفرت ساز و توهینی آشکار به ارزش‌های اسلامی و عقاید قریب به دو میلیارد مسلمان در جهان است. این نشریه فرانسوی، با رفتار غیر منطقی و ناپسند خود تحت لوای آزادی بیان، خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
تاسف بارتر آن که، آقای «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه، با عبارت «این اقدام را محکوم نمی‌کنم!»، به طور تلویحی با ربط دادن این کار زشت و اقدام موهن به آزادی بیان و عقیده در کشورش، از اهانت کنندگان حمایت نمود. پدیدآیی چنین رفتار‌های نفرت برانگیز در کشور‌های غربی، از انحطاط فرهنگی و سقوط اخلاق جوامع مغرب‌زمین حکایت می‌کند. انحطاط فرهنگی و سقوط اخلاقی که سردمداران نظام سرمایه داری لیبرال دموکراسی، در شکل گیری آن نقش اساسی و عمده‌ای دارند. اگر در سال‌های گذشته دولتمردان کشور‌های غربی، به وظایف خویش از منظر انسانی و اخلاقی در قبال مقدسات مسلمانان عمل می‌کردند و نسبت به اولین اهانت‌ها به ساحت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله واکنش مناسب نشان می‌دادند؛ قصه پر غصه سوزاندن قرآن و اهانت به آخرین پیامبر الهی که رحمه للعالمین است؛ هر از چندی تکرار نمی‌شد. البته باید دانست و گفت، این رفتار‌های موهن و نفرت برانگیز در امتداد جنایات تروریسم داعشی علیه اسلام قرار دارد.
هیئت رزمندگان اسلام، اهانت این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام را به شدت محکوم نموده، از تمامی مسلمانان جهان و به خصوص از علما و اندیشمندان اسلامی همچنین از تمامی سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی می‌خواهد؛ نسبت به اقدامات و رفتار‌های موهن و حرمت شکنانه در غرب علیه اسلام ساکت نباشند. بدون تردید این قبیل رفتار‌های افراط گرایانه فاقد منطق، در صورت مهار نشدن و به کنترل در نیامدن به یک عامل تهدید جدی علیه گفتمان ادیان توحیدی و صلح و امنیت جهانی تبدیل خواهد شد.
بیانیه حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه و پایگاه بسیج طلاب نجمیه در خصوص اهانت به ساحت مقدس رسول خدا (ص)
بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُور اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِه الْکَافِرُون (الصف: ۸)
اهانت وقیحانه نشریه "شارلی ابدو فرانسه" به ساحت مقدس رسول رحمت وعطوفت قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.
در طول تاریخ توهین و تمسخر همیشه نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و بدون تردید اهانت به ساحت پیامبر اکرم صلوات الله علیه در راستای پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم منفور وسفاک صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است.
این اقدام شنیع دستاوردی جز نفرت بیش از پیش مسلمانان را نسبت به این مفسدین در پی نخواهد داشت.
حوزه علمیه خواهران نجمیه سرخه و پایگاه بسیج طلاب این مجموعه ضمن محکوم نمودن این عمل موهون و جاهلانه وشیطانی، انزجار و بیزاری خویش رااز تمامی عوامل اهانت به آن شخصیت بی‌همتا وملکوتی ابراز نموده و با عزمی راسخ وتلاشی مضاعف درجهت تبیین حقایق ناب محمدی وتعمیق بخشی معارف الهی وقرآنی گام بر خواهد داشت./ع
"و العاقبة للمتقین"
ارسال نظرات
پر بیننده ها