خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) گفت: اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی بپردازند.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
مقابله اصحاب موثر برافکار عمومی با خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستیسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با محکوم کردن اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام و قرآن کریم اظهار کرد: بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند.
وی افزود: این توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی (ص) و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.
وی با بیان اینکه این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است گفت: وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.
خوشقدم تصریح کرد: مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ بلکه توهین به تمامی پیامبران و ادیان الهی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: ارتکاب به این گناه نابخشودنی و مشمئز کننده، توسط قلم بدستان صهیونیست که با لطمه به عواطف دینی مسلمانان جهان و از جمله شهروندان مسلمان فرانسه، مقدمه و محرک جنگ مذهبی و مروج منازعه و خشونت محسوب می‌گردد، چهره زشت و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر و آزادی‌های مدنی در غرب را به خوبی آشکار ساخته اند.
وی ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آن‌ها یادآور شد: مسلمانان جهان در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: (هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد).
خوشقدم اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی را دعوت به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی کرد و افزود: از مسئولان دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی داخلی و جهان اسلام انتظار است، برای بازدارندگی در برابر این روند دین ستیزانه و خصمانه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها