خبرهای داغ:

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در بیانیه اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۶۵۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی در بیانیه اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
متن بیانیه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ»
متاسفانه در روز‌های اخیر تکرار حرکت شرم آور و اسلام ستیز نشریه معلوم الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ص)، قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد. کافرانی که روزی پیامبر را به جرم هدایت سنگ باران می‌کردند این بار با قلم‌های کثیف، افکار متعفن خود را به این امید که نور هدایت الهی را خاموش کنند، نشان دادند و صد البته که این آرزوی پلید را به گور خواهند برد.
دستگاه رسانه‌ای استکبار به بهانه آزادی بیان و قلم آن هم به گونه‌ای کاملاً جهت‌دار به اشکال گوناگون به پدیده اسلام هراسی و اسلام ستیزی دامن می‌زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه‌های گران‌سنگ اسلام بوده که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان می‌باشد و، چون دست اندرکاران این‌گونه رسانه‌ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند، از سر ضعف و انفعال اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می‌زنند.
بدون شک خدعه و نیرنگ استکبار جهانی به خودش باز خواهد گشت و جسارت آن‌ها به حضرت رحمت للعالمین باعث نفوذ هر چه بیشتر مهر آن حضرت در دل مردم آزادی‌خواه جهان و خود تبلیغی برای گسترش هرچه بیشتر اسلام ناب خواهد شد و روسیاهی آن بر چهره‌ی سیاه و پلیدشان خواهد ماند. "و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی"
بدینوسیله ضمن محکومیت این جسارت رذیلانه و غیر اخلاقی، مجلس شورای اسلامی با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم در مجامع بین‌المللی را برای تعقیب این عمل موهن دنبال می‌کند تا شاهد توقف اینگونه اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها