خبرهای داغ:

انحراف افکار عمومی از وضعیت اسفبار تمدن غرب

در بیانیه فرهنگیان بسیجی شاهرود در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) تاکید شده است: همگان می‌دانند این قبیل اقدامات، بیش از هر چیز انحراف افکار عمومی از وضعیت اسفبار تمدن غرب در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و رسوایی‌های سردمداران استکبار در مقابله با اعتراضات فراگیر در این کشور‌ها است.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۵۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کانون بسیج فرهنگیان شاهرود در راستای اهانت گستاخانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَاللَهِ بِاَفواهِهِم وَ اللَهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکفِرون (سوره صف: آیه ۸)
کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل و طعن و مسخره خاموش کنند، و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.
بیداری اسلامی که از جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از گلدسته‌های سرشار از بغض کشور‌های عدالتجو و آزادیخواه اسلامی به سمت قلب اروپا نوای بلال حبشی در مدینه را سر می‌دهدو این نوا‌ی دل انگیز برای کسانی که صمٌ بکم ٌو عمیٌ وهم لایبصرون هستند غیر قابل تحمل است.
آمریکا و اسرائیل در پی شکست‌های پی در پی اخیر در مقابل موج بیداری اسلامی یکبار دیگر با حرکتی غیرانسانی با توهین آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) مقدسات مسلمانان را مورد هتک حرمت قرار داده و موجب خشم و ناراحتی یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان شده اند.
همگان می‌دانند که این قبیل اقدامات که با تقسیم کار شیطانی جبهه استکبار و به بهانه مضحک آزادی بیان انجام می‌شود، بیش از هر چیز در پی انحراف افکار عمومی از وضعیت اسفبار تمدن غرب در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و رسوایی‌های سردمداران استکبار در مقابله با اعتراضات فراگیر در این کشور‌ها است.
هدف دیگر این حرمت شکنی‌ها منصرف کردن اذهان مسلمانان از مسئله فلسطین است که اولویت اول جهان اسلام محسوب می‌شود و هم اکنون دستخوش طرح‌های شیطانیِ معامله قرن و عادی سازی خیانت بار روابط با دشمن خبیث انسانیت؛ رژیم جعلی صهیونیستی است.
بهانه صیانت از آزادی بیان برای عدم مقابله با این اهانت‌های وقیحانه، توسط رئیس جمهور فرانسه که کشورش بیش ازیکسال است درگیر شنبه‌های اعتراض است، بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است. شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می‌آید، ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست، زندان و محرومیت را در پی دارد!
ما در پاسخ به عمل ننگین فرومایگان دین ستیز این کلام وحی را قرائت می‌نماییم:
هُوَ اْلَّذی اَرْسَلَ رَسُولَهُ بِاْلْهُدی وَ دینِ اْلْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عِلَی اْلْدّینِ کُلِّهِ
خداوند پیامبرش را با هدایت و آیین حق فرستاد تا آن را بر همه آیین‌ها پیروز گرداند (توبه ۳۳)
فرهنگیان بسیجی شهرستان شاهرود با محکوم کردن اقدام مزورانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از عموم فرهنگیان واندیشمندان در ایران، جهان اسلام و گستره گیتی می‌خواهند تا با هوشیاری و زمان‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آن‌ها اقدام کرده و خطر گسترش افراط‌گرایی را به سهم خود کاهش دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها