خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود در گفت و گو با بسیج عنوان کرد

صفوف فشرده و اتحاد جامعه اسلامی در برابر توهین به مقدسات

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) گفت: توهین به مقدسات اسلامی، به کوری چشم استکبار صفوف مسلمین را فشرده‌تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۵۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
صفوف فشرده و اتحاد جامعه اسلامی در برابر توهین به مقدساتحجت الاسلام عیسی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آیه قرآن اظهار کرد: کافران می‌خواهند نور خدا را که چراغ درخشنده‌ی علم و دین است به نفس تیره و گفتار جاهلانه خود خاموش کنند، و خدا نگذارد، تا آن که نور خود را یعنی دین اسلام و معارف قرآن و حقایق الهی را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برسانند هر چند کافران ناراضی و مخالف او باشند.
وی افزود: صهیونیسم جهانی که حیات ننگینش با احیای مجدد تمدن عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) متزلزل شد، برای جلوگیری از نابودی با اتخاذ سیاست شوم اسلام ستیزی به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) سعی در خاموش کردن احساسات دینی و کوچک کردن مقدسات اسلامی در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام را دارند و در این راستا مکررا از راه‌های مختلف به ساحت دین مبین اسلام، قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) توهین کرده اند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: استکبار جهانی نیز که در پشت سیاست‌های کثیف اسلام ستیزی خود آرزوی نفاق بین مسلمین و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی را در سر می‌پروراند هرگز از گذشته نکبت بار خویش مانند ماجرای سلمان رشدی درس عبرت نگرفت و نفهمید که توهین به مقدسات اسلامی، به کوری چشم استکبار صفوف مسلمین را فشرده‌تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه پیرو اهداف شیطانی صهیونیسم و با حمایت‌های مادی و معنوی شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیسم، هفته نامه فرانسوی «شارلی ایدو» اقدام به توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) کرده است گفت: این اقدام گواهی دیگری بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن‌ها توسط آنان است که بر همگان آشکار شد.
سلیمانی عنوان کرد: این اقدام افراطی اروپایی‌ها کینه، تنفر و بی اعتمادی ایجاد می‌کند و راه را برای تلاش‌های اصلاح گران میانه رو می‌بندد.
وی با محکوم کردن این عمل مذبوهانه دشمن در هتک حرمت ارزش‌ها و مبانی دین اسلام و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) گفت: تکلیف شرعی و وظیفه همگانی مسلمین و دیگر ادیان است که ضمن محکوم کردن این اعمال ناپسند و مذبوهانه صهیونیسم جهانی در راه تبیین و روشنگری دینی در این فضا گام‌های بلندی بردارند تا دشمنان دیگر نتوانند دست به چنین اعمالی بزنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها