نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه :

نمایندگان از جایگاه خود در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام بهره ببرند

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان می بایست از جایگاه خود در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام بهره ببرند و خدمت به مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۳۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان به همراه جمعی از دانشجویان بسیجی با حجت الاسلام حسن شجاعی؛ نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در این دیدار، با بیان اینکه جایگاه نمایندگی، جایگاهی شخصی نبوده بلکه برای خدمت به مردم، نظام و انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: یک نماینده تا زمانی که رفع مشکلات مردم و جامعه را در دستور کار خود قرار می‌دهد، مالک این جایگاه است.

وی این جایگاه را برای انقلاب و حاصل خون شهدا دانست و اظهار داشت:نمایندگان می‌بایست هیچ احساس تعلق شخصی نسبت به این جایگاه نداشته و به میزان تفکرات و دغدغه‌های انقلابی خود، صاحب این جایگاه هستند.

دکتر شجاعی هویت بسیج و نمایندگی مردم را یکی توصیف کرده و بیان نمود:هر شخص به هر میزان هم که توانمند باشد، نمی‌تواند به تنهایی از ظرفیت نمایندگی به طور کامل استفاده کند و لذا هنر یک نماینده این است که بتواند با یک حرکت جمعی و تشکیلاتی، از ظرفیت و جایگاه خود استفاده نماید.

این مسئول افزود: ما به شدت نیازمند این هستیم که از این جایگاه به نفع جریان انقلاب و در خدمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

نماینده مردم ابهر، خرمدره وسلطانیه در ادامه بسیج دانشجویی را تشکلی انقلابی و بسیجی دانست و تصریح کرد:بسیج شجره طیبه‌ای است که توانسته به عنوان یکی از نهاد‌هایی که دست پرورده خود انقلاب اسلامی است، خدمات ارزنده‌ای را به نظام ارائه دهد.

گفتنی است در ادامه این دیدار دانشجویان بسیجی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
ارسال نظرات