خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان لالجین در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین تعداد ۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی در میان خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۴۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

توزیع ۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت در لالجینعلی یوسفی‌کیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین تعداد ۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی در میان خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین تمام تلاش خود را صرف این کار کرده است که در دوران کرونایی دانش‌آموزان آسیب‌پذیر از شرایط اقتصادی را تحت پوشش قرار دهد تا هیچ دانش آموزی از تحصیل به خاطر شرایط بد اقتصادی جا نماند .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین ابراز داشت: سرکشی از حاشیه شهر و بررسی وضعیت معیشتی و تحصیلی دانش‌آموزان این مناطق و گفت وگو با والدین و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: بسیج با تمام توان در کنار مردم ایستاده است و برای رفع محرومیت از چهره حاشیه شهر و کمک به عدالت آموزشی با جدیت تلاش خواهد کرد.

یوسفی‌کیا تصریح کرد: حضور در مراسم بازگشایی و جلسه توجیهی والدین کلاس اول نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به بازدید از چند مدرسه در سطح شهر لالجین عنوان کرد: در این بازدیدها ضمن تاکید بر منویات رهبری عزیز و فرزانه انقلاب مبنی بر مدیریت فضای مجازی، از مدیران و معلمان درخواست شد که حساسیت‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات