افتتاح پایگاه مقاومت بسیج

پایگاه بسیج حضرت زینب (س)حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)در روستای روامهران نوق رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت/ تصاویر

ساختمان پایگاه بسیج روستای روامهران نوق رفسنجان با زیربنای ۱۰۰متر مربع و با اعتبار بیش از ۸۳۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۷۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج در روستای روامهران منطقه نوق از توابع شهرستان رفسنجان باحضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، فرمانده حوزه و پایگاه و بخشدار، شورای اسلامی و اهالی منطقه نوق و جمعی از بسیجیان افتتاح شد.
 
مهدی شجاع الدینی با اعلام این خبر گفت: پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از سال ۱۳۹۷ تاسیس و کلنگ احداث ساختمان آن بر زمین زده شد.
مسئول روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان افزود: امروز بعد از دو سال، ساختمان بسیج با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۸۳۰ میلیون ریال که قریب ۳۲۰ میلیون ریال از سپاه به صورت دریافتی و مابقی کمک‌های مردمی وخیرین است که باپیگیری، حمایت وهمت سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان در مسجد حضرت اباالفضل (ع) روامهران مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های معنوی مساجد و همچنین محوریت مساجد در خصوص اجتماعات مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله مواردی است که برای اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های بسیج استفاده می‌شود تا با تعامل هر چه بهتر مساجد و بسیج، پایگاه‌های فعال فرهنگی و مذهبی در شهر و روستا تشکیل شود.
شجاع الدینی با بیان اینکه فرمانده پایگاه با جذب جوانان به بسیج باید در پربار کردن مساجد نقش مهمی ایفا کند، افزود: حضور در مراسمات دینی و مذهبی در مسجد با حضور پررنگ جوانان باشد و فرمانده پایگاه باید ارتباط تنگاتنگ با هیئت امنای مسجد برقرار کند.
 وی گفت: هیئت امنای مساجد، همچنین باید همکاری‌های لازم را با فرمانده پایگاه داشته باشد تا بستر برای حضور بیشتر جوانان در مسجد فراهم شود.
ارسال نظرات