رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رسیدگی به اتهام ۵ نفر از متهمین اصلی حمله به پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل به صورت فوق‌العاده انجام گرفت و سردسته متهمان به تحمل سه و نیم سال حبس و دو فقره ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۱۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

صدور حکم عوامل حمله به پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، ناصر عتباتی بعد الظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به اتهام ۵ نفر از متهمین اصلی حمله به پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل دردادسرا و دادگاه کیفری ۲ به صورت فوق‌العاده انجام گرفت و متهمان به مجازات قانونی اعمال خود محکوم شدند.

وی افزود: سردسته متهمان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب استان بود، به تحمل سه و نیم سال حبس، دو فقره ۷۴ ضربه شلاق و دو سال تبعید به مناطق بد آب و هوا محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: اوایل مردادماه چند نفر از اراذل و اوباش اقدام به حمله در پمپ بنزین علی‌آباد کرده بودند که موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال شده و بلافاصله متواری گردیده بودند که با صدور دستورات لازم و نظارت دادستان اردبیل اکیپ ویژه‌ای نسبت به پیگیری، شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل و نهایتاً متهمین متواری، شناسایی و دستگیر شدند.

با هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌شود

عتباتی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است، بیان کرد: نیروی واکنش سریع برای مبارزه با اراذل و اوباش با همکاری دستگاه قضایی استان اردبیل و نیروی انتطامی تشکیل شده است که با هرگونه اقدامات و تحرکات که موجب به هم خوردن نظم و امنیت باشد خارج از نوبت و به‌صورت فوق‌العاده رسیدگی کرده و برای متخلفین مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ای صادر می‌شود.

وی گفت: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم مثل گذشته با مراجع قضایی و انتظامی و امنیتی نهایت همکاری را داشته باشند و هرگونه موارد اخلال در نظم و امنیت عمومی را جهت رسیدگی و برخورد گزارش کنند.

ارسال نظرات