خبرهای داغ:

ديدار مسئول بسیج کارمندان استان سمنان با دادستان عمومی و انقلاب

مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان با شریف ابراهيمي دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۰۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و  قدر دانی از حضور میدانی دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان در موضوعات مختلف گفت: فعالیت و حضور دادستاني در موضوعات مختلف و مبارزه با تخلفات به ویژه حضور در محله های اسلامی و برطرف کردن مشکلات و دغدغه های مردم در آن محله ها و همچنین حضور شما در واحد های صنعتی و رفع موانع تولید قابل تقدیر و ستایش است.


دهرویه همچنین در ادامه به سند ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع تحول اداری نیز اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری همچون دیده بانی در جمهوری اسلامی ایران موضوعات را رصد کرده و برای موضوعات رصد شده در نظام با تدابیر حکیمانه و داهیانه خود برنامه هایی را ابلاغ می نمایند.یکی از برنامه های ابلاغی که متاسفانه توسط برخی از مسئولین مورد بی مهری نیز قرار گرفته است سند تحول اداری است که درخواست ما از دادستان محترم استان نظارت جدی تر برای عملیاتی شدن این سند ابلاغی می باشد.


وی ادامه داد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با تمام ظرفیت خود برای اجرایی شدن این موضوع وارد میدان شده است چرا که اجرایی کردن این ابلاغیه در دستگاه های اجرایی باعث ایجاد شور و نشاط و همچنین بازگشت امید بیشتر بین مردم خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان خاطر نشان ساخت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان از هیچ کمکی جهت حل مشکلات و معظلات مردم دریغ نخواهد کرد و در این راه نیز به یاری مسئولین از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی نیز بهره خواهیم برد.


در ادامه این دیدار شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از مسئول سازمان بسیج ادارات و آرزوی قبولی عزاداری های ماه محرم به حاضرین در جلسه ادامه داد: دادگستری سمنان به خصوص دفتر داداستان عمومی و انقلاب استان سمنان برای رفع مشکلات و موانع موجود هیچ گونه تشریفاتی را مد نظر نداشته و در این اتاق به روی تمام کسانی که احساس می کنند با حضور در این مکان گره ای از مشکلات آنان باز خواهد شد، باز خواهد بود و تمام مسئولین استان نیز در شرایط فعلی باید اینگونه عمل کنند تا مشکلات مردم مرتفع گردد.


وی ادامه داد: ما باید تا حدامکان مشابه  ائمه اطهار زندگی کنیم و از آنان در سختی ها، مشکلات و سایر بخش های زندگی و کاری الگو بگیریم و همه ی ما باید به نحو احسن مسولیت خود را انجام دهیم و از طرفی درست کردن یک جامعه عاری از زشتی سختی های فراوانی را دارد و باید کارهای فراوانی در آن راستا صورت پذیرد و هر فردی در هر جایگاهی باید به نحو احسن عهده دار مسئولیت خود باشد.


شریف ابراهیمی همچنین در خصوص سند تحول اداری در دستگاه های اجرایی نیز عنوان کرد: تحول اعتقاد قلبی ما است و همه باید به کمک هم در کوتاه ترین زمان ممکن این موضوع را برنامه ریزی و عملیاتی نمائیم چرا که با رقم خوردن این موضوع مردم شاهد آن هستند که کارهایی توسط مسئولین در حال پیگیری و انجام است و این یعنی بازگشت امید به مردم.


داداستان عمومی و انقلاب استان سمنان در دامه در خصوص شناسایی ضعف ها و آسیب های موجود در سایر دستگاه های اجرایی نیز خاطر نشان ساخت: حراست های ما در استان باید وظایف و مسئولیت های خود را در هر دستگاهی به نحو احسن انجام دهند تا از این طریق مقابل بسیاری از تخلفات اداری گرفته شود. ما باید ضعف ها و آسیب های هر دستگاه اجرایی را شناسایی کنیم و برای هر کدام از آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن برنامه ریزی داشته باشیم تا موضوعات به نحوی مرتفع گردد.


ابراهیمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خودشان دائما در حال گوشزد به مسئولین هستند و لی متاسفانه در حال حاضر گوش شنوایی توسط برخی از دست اندر کاران وجود ندارد. تنها خواسته مردم از مسئولین، گفتن حرف راست و حقیقت موضوع است. اگر مردم ما از مسئولین دروغ بشنوند متاسفانه از ما نامید خواهند شد . همه ما از بسیج، سپاه و سایر دستگاه های اجرایی دست در دست هم برای مرتفع شدن مشکلات و موانع موجود باید به یکدیگر کمک کنیم.


گفتنی است در پايان این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان به نمایندگی از سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان لوحی به منظور تقدیر از زحمات شریف ابراهیمی داداستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان به وی اهدا نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها