معاون سیاسی سازمان بسیج در گفتگو با بسیج:

آرمان فلسطین پابرجاست/رژیم صهیونیستی به دنبال مشروعیت پیدا کردن در منطقه است

اصرار آنها برای برقراری رابطه با کشورهای منطقه نشاندهنده ترس و ناامیدی آنها نسبت به حضور و آینده خودشان در منطقه است
کد خبر: ۹۲۷۵۰۷۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

آرمان فلسطین پابرجاست

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج، در مورد برقراری رابطه میان دو کشور امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال مشروعیت پیدا کردن در منطقه است و برای این موضوع، هر کاری انجام می دهد.

وی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه خود رژیم صهیونیستی هم اذعان دارد که پس از 26 سال یک کشور در منطقه با او رابطه برقرار کرده، افزود: رژیم صهیونیستی با کشورهای دیگری خارج از منطقه ارتباط دارد اما اصرار آنها برای برقراری رابطه با کشورهای منطقه نشاندهنده ترس و ناامیدی آنها نسبت به حضور و آینده خودشان در منطقه است.

حبیب زاده ادامه داد: اگر از لحاظ تاریخی نیز به این قضیه نگاه کنیم باید گفت که اگر رژیم صهیونیستی پس از قرارداد کمپ دیوید تقویت شد(که نشد) حالا هم با برقراری رابطه با دو کشور کوچک می تواند خودش را تقویت شده بداند (که نباید بداند) در حالیکه پس از قرارداد کمپ دیوید نه تنها از مشکلات آنها کم نشد بلکه روزبروز بر مشکلات شان افزوده شد و اگر آن زمان ادعای نیل تا فرات را داشتند پس از آن، به دور خودشان دیوار بتنی هفت متری کشیدند که بیانگر این است همانطور که از صلح با یک کشور عربی قدرتمند به جایی نرسیدند الان هم با برقراری رابطه با دو کشور کم قدرت و ضعیف، ره به جایی نخواهند برد.

معاون سیاسی سازمان بسیج با تاکید بر این موضوع که ملت ها و مردم منطقه، مسیر خود را می روند و توجهی به این نوع رابطه ها ندارند، اظهار داشت: به همین دلیل این رابطه های شکننده در واقعیت های میدانی اثری نخواهد داشت و ملت ها تکلیف خود را با آرمان فلسطین، به خوبی و واضح تر از گذشته می شناسند و آن را پابرجا می دانند بالاخص اینکه شاهد معامله حکام خودفروخته بر سر آرمان فلسطین هستند و پرده از تزویر آنها کنار زده شده است.

وی تاکید نمود: تجربه نشان داده هر زمان رژیم صهیونیستی یا حامیان فرامنطقه ای آن مانند آمریکا یا حتی حکام خودفروخته در منطقه خواسته اند که آرمان فلسطین یا آزادی قدس شریف، به فراموشی سپرده شود، نتیجه ی عکس داده و الان هم مقاومت فلسطین قوی تر و زنده تر از گذشته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

حبیب زاده تنها دستاورد کوتاه مدت این اقدام را در تبلیغات انتخاباتی ترامپ دانست و گفت: همین موضوع نیز لکه ننگ دیگری برای حکام منطقه است که اگر تا دیروز برای آمریکا گاو شیرده از لحاظ اقتصادی بودند اکنون دیگر حتی در حوزه سیاسی هم به گاو شیرده و مطیع تبدیل شده اند.

وی همچنین بیان داشت: به نسبتی که آزادیخواهان منطقه و جهان در مورد این موضوع واکنش نشان دهند سایر حکام مرتجع جرات حرکت در این مسیر را نخواهند داشت.

ارسال نظرات