خبرهای داغ:

متن قدردانی هیئت قمربنی هاشم(ع) محله آقاعلی چال سرخه از کلیه عزاداران حسینی

عضو هیئت قمربنی هاشم(ع) محله آقاعلی چال سرخه در پیامی از همکاری و همراهی کلیه عزاداران و اهمیت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۲۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
متن قدردانی هیئت قمربنی هاشم(ع) محله آقاعلی چال سرخه از کلیه عزاداران حسینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، علیرضا ادهم عضو هیئت قمربنی هاشم (ع) محله آقاعلی چال سرخه در پیامی از همکاری و همراهی کلیه عزاداران و اهمیت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
" اَلسّلام عَلی الحسین و عَلی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین علیه السلام "
مردم ولایتمدار سرخه از دیرباز با فرهنگ عاشورایی عجین بوده و همواره ارادت باطنی خود را در اعصار و ادوار مختلف به ائمه اطهار (ع)، بالاخص حضرت سیدالشهدا (ع) نشان داده اند. امسال، اما با وجود شرایط بحران و اپیدمی بیماری کووید ۱۹ جلوه‌هایی دیگر از شور و شعور حسینی توسط مردم فهیم و شریف سرخه در راستای فرامین مقام معظم رهبری و ستاد ملی مقابله با کرونا، رقم خورد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت دوباره این ایام، مراتب تشکر و قدردانی خود را از عموم عزاداران حسینی بویژه اهالی محله آقاعلی چال، اعضای محترم هیئت و هیئت امناء، عوامل اجرایی هیئت، نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری (ع)، امام جمعه معزز دکتر فاطمی بصیر، فرماندار محترم جناب مویدی زاده، مسئول اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمدی، نمایندگان مرکز بهداشت، پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور، پایگاه‌های خبری سرخه نیوز و سور نیوز، همسایگان و مغازه داران همجوار هیئت، در برگزاری توأم با رعایت موازین بهداشتی مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام داشته، سلامتی و طول عمر با عزت برای مردم شریف شهرستان سرخه و مسئولین را از خداوند متعال خواستارم.
بدون‌تردید حفظ سلامت دوستداران اهل بیت علیهم السلام از مهم‌ترین اولویت‌هاست و به عنوان یکی از برگزار کنندگان مراسمات محرم از تمامی بزرگوارانی که با همکاری داوطلبانه به حفظ این نعمت مهم زندگی کمک نمودند تشکر به عمل می‌آورد.
همچنین از عزاداران در روز تاسوعا در فضای کاملا باز خیمه گاه و نیز مراسم‌های خاص زنجیرزنی و سخنرانی و عزاداری در محوطه بیرونی هیئت (خیابان محرم) توام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی نموده و امیدواریم این روند در ادامه عزاداری‌های ماه محرم و ماه صفر نیز رعایت شود تا شاهد قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در سرخه و سایر نقاط میهن اسلامی باشیم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها