فرمانده سپاه امام رضا(ع) مطرح کرد؛

رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و کشاورزان اولویت اول سپاه امام رضا(ع)

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: اولویت در شهرستان‌های خراسان رضوی برطرف شدن مشکلات واحد‌های تولیدی و کشاورزان است و سپاه استان با تمام توان به این عرصه ورود کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۴۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری صبح امروز در نشست با مسئولان اقتصادی خراسان رضوی، اظهار داشت: تدابیر ویژه‌ای در حوزه اقتصادی و آنچه مربوط به تامین معیشت و مایحتاج روزمره مردم استان است باید از سوی مسئولان امر اندیشیده شود تا مردم از این ناحیه دچار زحمت نشوند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اولویت در شهرستان‌های استان برطرف شدن مشکلات واحد‌های تولیدی و کشاورزان است و با هماهنگی صورت گرفته در شهرستان‌ها این اقدامات در دستور کار قرار گرفته و سپاه امام رضا (ع) با تمام توان ورود کرده است.

سردار نظری بیان کرد: اگر در این مسیر به مشکلی بربخوریم بلافاصله ستاد تسهیل استان وارد عمل خواهد شد و مشکلات به ستاد تدابیر ویژه اقتصادی ارجاع می‌شود تا مشکلی لاینحل باقی نماند.

وی ادامه داد: در مواردی نیز شاهد هستیم که بعضا در سطح استانی نمی‌توان برای مشکلات تصمیم‌گیری و آن‌ها را حل کرد و باید بلافاصله در این زمینه مسائل در سطح کشوری ارجاع و حل و فصل شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: باید از فرصت‌های ویژه‌ای که در استان تمهید شده برای حل معضلات اقتصادی استان بهره گرفت و یکی از این فرصت‌ها استفاده از ظرفیت‌های ستاد تدابیر ویژه اقتصادی خراسان رضوی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها