بیانیه ی سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اهانت نشریه ی فرانسوی به ساحت مبارک پیامبر اعظم(ص)

در پی اهانت و گناه نا بخشودنی نشریه شارلی ابدو فرانسه سازمان بسیج هنرمندان کشور بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

بیانیه ی سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اهانت نشریه ی فرانسوی به ساحت مبارک پیامبر اعظم(ص)به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، در پی اهانت و گناه نا بخشودنی نشریه شارلی ابدو فرانسه سازمان بسیج هنرمندان کشور بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
بیانیه ی سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اهانت نشریه ی فرانسوی به
 ساحت مبارک پیامبر اعظم(ص)

آنزمان که ندا آمد: اقراء، کسی گمان نمی کرد که از آن لبان مبارک، عطری برخواهد خواست که آن را تنها امتی استشمام خواهند نمود که، امت تو باشند. هیچکس ندانست که چرا تو را بعنوان اسوه ای حسنه، برای همگان برگزیدند. تو، سرچشمه ی ذلال پاکی هایی؛ و تنها، رهپیویان طریق وصال الهی را راهی است به آن سرچشمه ی فضل و کرامات. و آنان را که در این مجال، وضوی پاکی گیرند، گل صلوات، بر لبانشان، جوانه خواهد زد:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
تو، فرمانده و رهبر تمامی قلوبی. چرا که، زیباترین جملات را بر آن قلب استوارت، جاری ساختن. تو، علم آموز درگاه رب العالمینی، و اینچنین است که زیباترین قلب را، قلب تو ساختند. آن قلبی را که خدا خواهد، نباید جایگاه علم آموزی دست بشر باشد. تو را جاری ترین سرچشمه ی طیبات ساختند، تا رهپویان معرفت را مجالی باشی برای وضوساختن، برای درنگ معرفت، و برای درخشش بصیرت.
و در این حرکت دوار روزگار، نه همگان را مجالی دهند و نه همگان، لایق وضوساختن و نه، تواندار بصیرت. سرچشمه را، جوینده گان طریق معرفت یابند، نه واماندگان طریق معرفت و بصیرت. و چه بسیارند آنانی که، عمری بدنبال این طریق رفتند و بخاطر کج فهمی، سر از ناکجا آباد برآوردند.
تو، فرمانده قرارگاه همه ی کائناتی، و همگان، تحت سایه ی رحمت ات. خوشا بحال آنانی که چونان سربازی راستین، در اعصار همه ی زمان ها، قامت برافراشتند و همراهت شدند، و بدا بحال آنانی که نشنیدند و نشناختند و نرفتند.
بعید نیست آن زمانی که، بت را شکستی. بت هایی که هنوز هم ادامه دارند و بت پرستان غافل امروزی نیز، در مقابل آنان سر در گریان دارند!
بعید نیست آن زمانی که، بر سر مبارک ات، خاکستر ریختند تا، طهارت زیبای ظاهری و باطنی ات را نبینند!
بعید نیست آن زمانی که، دوباره بخواهند عاشورای حسین ات را دوباره تکرار کنند!
ما، عادت داریم برای در کربلا زیستن و، برای دیدن عاشورا. چرا که فهمیده ایم:
کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا.
ما، دیده ایم آنهایی را که، کلام حق ات، در باطنشان جایی ندارد. چرا که شکم های پر از حرام را حساب و کتابی نیست اینجا!
ما، گلوی حسین مان را، همراه با لبان مبارک شما بوسیده ایم، و دنیاپرستان را سایه ی گناهشان، از دید آن، دور ساخت. و آن لبانی که بوسه بر گلوی دریده ی پاک ترین ساله ات زده باشد را، واهمه ای از شر دشمنان ات نیست. ترس، میراث از کربلا برگشتگان است!
آن لبان مبارکی که روزی کلام خدا را خواند بنام پروردگارش، بر گلوی سلاله ای بوسه زد که در کمتر از پنجاه سال، همان طنین وی را، بر سر نی تلاوت نمود. و آنانی که سنگ انداختند را نیز سلاله ای است تا به امروز که، ضربه ی سنگ هایشان، رنگ عوض کرده است.
چه غافلند آنهایی که، عاشورا را پیش آوردند و باختند. چه نادانند آنهایی که خاکستر ریختند و در تاریخ، گم شدند. و چه بدبختند و تباه، آنهایی که همچنان بر این جهل تاریخی خویش، طبل و پایکوبی راه می اندازند.
حسین(ع) و عاشورائیان، اهل سازش و توهین نیستند؛ چرا که سازش و توهین، بالاترین سلاح ضعیف ترین انسان هاست. و انسان های مقاوم را، درنگی در این مجال نیست.

و اینک مائیم؛ نسل عاشورا، امت پیامبر. ایستاده و استوار، همچون علی بن ابیطالب(ع): نحن ابناء الحیدر. باصلابت، هچون زهرا(س) و صبور، همچون زینب(س)؛ پس، سلام علی قلب زینب الصبور.
آن قومی که در کمتر پنجاه سال پس از رحلت پیامبر اعظم(ص)، بر تن اولادش اسب ها تاختند، در چنین روزهای محرم الحرام نیز، در کمتر از چهل روز پس از شهادت حسین اش، بر قلب شیعیان و امت پیامبر، تیر انداختند، و این، رسم شما نامردان است.
یادمان هست که اجداد شما، کرببلا
شیعه از تیغ شما، داغ به پیکر دارد
و ما، هنوز زنده ایم و تا زنده ایم، رزمنده ایم. زره از روبسته ایم و پشت به دشمن نکنیم. اما:
ظالم! از روی سر اهل زمین، پا بردار
من به در حرف زدم تا که بفهمد دیوار
آنهایی که ما را نشناختند، قصه ی وهب کربلا را بخوانند تا بدانند:
ایل ما ایل عجم هاست که یک کودک ما
جگری با جگر شیر برابر دارد
ما بسیجیان هنرمند، هنرمندان عاشورایی و سلاله ی همیشه بیدار پیامبر عظیم الشانمان، ضمن محکوم نمودن توهین نشریه ی فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهر و رحمت، اسوه ی حسنه ی تمام کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص)، همواره بر وحدت تاریخی شیعه و سنی که هردو امت واحده ی پیامبر(ص) هستند، تاکید کرده و در این شرایط پیش آمده، توجه همگان را به توصیه های ارزشمند امیرعلمدار لشکر توحید و یگانه سکاندار و دیده بان همیشه بیدار انقلاب اسلامی، جلب     می کنیم.
دنیا بداند:
اینکه ما دست به شمشیر و زره استادیم
سبب این است که این طایفه رهبر دارد
و در پایان اعلام می داریم، دولت فرانسه و حامیان این نشریه ی موهن بی ارزش، ضمن عذرخواهی رسمی از عموم مسلمانان جهان، می بایست در تنبیه قضایی مسببین و انتشار دهنده گان آن، اقدام قابل قبولی در برابر دیده گان عموم مسلمانان جهان از خود نشان دهند.
مست بودید و شبی جام پر از سم خوردید
حقتان بود اگر، سیلی محکم خوردید
سایه ی مقام معظم رهبری، مستدام باد.

سازمان بسیج هنرمندان

ارسال نظرات
آخرین اخبار