خبرهای داغ:
سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس طی بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام(ص) در کشورهای غربی را محكوم كرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۷۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اهانت كشورهای غربی به ساحت مقدس قرآن كریم و پیامبر مكرم اسلام(ص)، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس بیانیه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ؛ و تو را جز رحمتى براى جهانیان نفرستادیم» (آیه ۱۰۷ سوره انبیا)

همه مردم جهان مرهون رحمت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام‌اند و به گواهی تاریخ، انتشار آئین مقدس اسلام باعث نجات همگان بوده و هست.

توهین و اهانت اخیر نسبت به کتاب مقدس قرآن و پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حضرت رسول(ص) که نشانگر احساس عجز و ناتوانی دشمنان و در راستای پروژه اسلام‌هراسی است، گویای پیشرفت و نفوذ همه‌جانبه پیام‌های خداوند متعال در قرآن خطاب به بشریت در تمامی امکنه و ازمنه و نیز نفوذ اسلام بر اساس سیره پیامبر(ص) در اذهان عمومی مردم دنیاست.

دینی که بدون نفی دیگری، جز این مدعایی ندارد که حق‌طلبان و عدالت‌خواهان جهان را همواره به تفکر و دعوت بر اساس انتخاب احسن و جدال نیکو فرا می‌خواند: «الَّذِینَ یسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ؛ به سخن گوش فرامى‏ دهند و بهترین آن را پیروى مى كنند اینانند كه خدایشان راه نموده و اینانند همان خردمندان» (آیه ۱۸ سوره زمر) و معتقد است تنها از این طریق است که می‌توان برادری و برابری بشریت را ذیل پرچم این دین به اثبات رسانید.

اما مبارزین با حق و عدالت‌خواهی همچون اعقابشان بار دیگر با آگاهی کامل نسبت به این کتاب الهی و جایگاه والای نبی مکرم اسلام، با مقاصدی چون دین‌گریزی و تضعیف جایگاه اسلام و بر خلاف وعده این کتاب مقدس که «حق پیروز است» اقداماتی را انجام می‌دهند غافل از اینکه «یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانید». (آیه ۸ سوره صف)

بدین‌وسیله بسیج اساتید استان فارس اقدام بی‌شرمانه و ضد حقوق بشر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به‌بهانه آزادی بیان در جسارت به آخرین معجزه الهی و کامل‌ترین کتاب آسمانی و نبی مکرم اسلام که رحمتی برای جهانیان هست را محکوم كرده و متذکر می‌شود وعده الهی صادق است و به فضل الهی نصرت از آن مؤمنان و صالحان خواهد بود.

«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَیمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَى لَهُمْ وَلَیبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا...؛ خدا به كسانى از شما كه ایمان آورده و كارهاى شایسته كرده‏ اند وعده داده است كه حتما آنان را در این سرزمین جانشین [خود] قرار دهد همان گونه كه كسانى را كه پیش از آنان بودند جانشین [خود] قرار داد و آن دینى را كه برایشان پسندیده است به سودشان مستقر كند و بیمشان را به ایمنى مبدل گرداند...». (آیه ۵۵ سوره نور)

ارسال نظرات
پر بیننده ها