خبرهای داغ:
رییس دادگستری قزوین:

لزوم تسریع طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) با رعایت مقررات قانونی و حقوق موقوفه

قدرتی گفت: ساماندهی این آستان مقدس به عنوان یكی از مهم ترین طرح های فرهنگی، عمرانی قزوین با برخی كش و قوس ها همراه شد كه در اجرای این طرح وقفه افتاده بنابراین از آنجاکه توسعه آن موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادیست می بایست توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۲۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع) که با حضور مقامات قضایی استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شد بیان کرد: آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم ترین زیارتگاه و مكان مذهبی استان قزوین به شمار می رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی بیان داشت: این بقعه متبرکه آستان امامزاده حسین(ع) علاوه بر اینكه مهم ترین قطب مذهبی قزوین است، بقعه آن نیز یك بنای تاریخی ارزشمند به شمار می رود و به لحاظ گردشگری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری كه تقریبا بیشتر گردشگران در سفر خود به این شهر از آن بازدید كرده و به زیارت این بارگاه می شتابند.

 

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: ساماندهی این آستان مقدس به عنوان یكی از مهم ترین طرح های فرهنگی، عمرانی قزوین با برخی كش و قوس ها همراه شده كه در اجرای این طرح وقفه افتاده بنابراین از آنجاکه توسعه آن موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادیست می بایست توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود. 

 

وی در ادامه افزود: ضمن اجرای طرح باید مقررات قانونی اعمال و رعایت حقوق موقوفه به عمل آید و ادارات مرتبط با طرح، مکلف به انجام وظایف قانونی و مصوبات می باشد و اجرای این طرح نباید منبع درآمد غیرقانونی برای برخی اشخاص اعم از حقوقی یا حقیقی گردد و دادستان در راستای حفظ حقوق بیت المال مکلف به بررسی و اتخاذ تصمیم قانونی می باشد.

 

رییس کل دادگستری قزوین در این بازدید از از فعالیت‌ اداره اوقاف و میراث فرهنگی استان قزوین در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه قدردانی کرد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار