خبرهای داغ:

۳۰ کتاب مکتوب و صوتی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شیراز رونمایی می‌شود

مدیر واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۳۰ کتاب صوتی و مکتوب به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری به تشریح برنامه‌های این واحد به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در پاسداشت چهل سالگی دفاع مقدس و هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این مناسبت، واحد ادبیات پایداری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس رونمایی از 20 کتاب مکتوب در قالب شعر، داستان، خاطره و پژوهش دفاع مقدس را پیش‌بینی کرده است.

به گفته وی از جمله کار کم سابقه‌ای که در این زمینه صورت گرفته است، جمع‌آوری و تالیف گزیده اشعار شاعران شهرستان‌های مختلف استان با موضوع دفاع مقدس است.

انصاری افزود: در کنار کتب مکتوب رونمایی از 10 جلد کتاب صوتی را هم در یکی از شب‌های هفته دفاع مقدس در برنامه داریم.

به گفته مدیر واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس این کتاب‌ها با همکاری استودیوهای آفرینش‌های هنری استان البرز صدا و سیمای فارس و شهرستان جهرم و دیگر مجموعه‌های صدا و سیما و صدای گویندگان حرفه‌ای و اهالی رسانه ضبط و تهیه شده است.

 

شب شعر مجازی با حضور شاعران دفاع مقدس هم یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده در چهل سالگی دفاع مقدس است که مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به آن اشاره کرد.

وی همچنین با یادآوری اینکه کتاب‌های مکتوب با همکاری انتشارات نوید و فرهنگستان ادب چاپ و منتشر شده است، تصریح کرد: در تدوین و اجرای پروژه‌های چهل سالگی دفاع مقدس، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و سازمان بسیج هنرمندان استان نهادهای همکار ما بوده‌اند.

انصاری در پایان با اشاره به وضعیت کرونایی کشور در چند ماه اخیر اظهار داشت: یک مجموعه شعر هم با موضوع شهدای سلامت و ایستادگی مردم ایران در مقابله با این ویروس منحوس چاپ شده که در هفته بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار