بهروز اکرمی گفت:در اطلاع رسانی ها نیاز است از نظرات خود اصحاب رسانه که متخصص این امر هستند به خوبی استفاده شود چراکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم از روش ها و ابتکارات خوبی می توانند استفاده کنند.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت:ملت ایران برای همیشه مدیون رشادت ها و مجاهدت های شهدا و رزمندگان است و امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا باید دین خود را در قبال این عزیزان به خوبی ادا کنیم.

وی افزود:امروز بنا بر جایگاهی که بر آن قرار داریم وظیفه اطلاع رسانی و فعالیت صحیح برای دفاع مقدس و شهدا را داریم و باید به خوبی این رسالت مهم را انجام دهیم.

اکرمی با بیان اینکه گستردگی و اهمیت دفاع مقدس امروز باید علاوه بر اینکه فضای حقیقی شهر و روستا رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشدافزود: باید فضای مجازی هم این رنگ و بو را به خود بگیرد و در این راستا باید از کلیه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  اظهار کرد:امروز که فضای مجازی پیچیده ترین و نوین ترین ابزار اطلاع رسانی است باید به خوبی در حوزه دفاع مقدس به کارگیری شود و نباید از هیچ گونه ظرفیتی غافل بود.

وی گفت:در اطلاع رسانی ها نیاز است از نظرات خود اصحاب رسانه که متخصص این امر هستند به خوبی استفاده شود چراکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم از روش ها و ابتکارات خوبی می توانند استفاده کنند.

اکرمی تاکید کرد:مطبوعات نقش به سزایی در حوزه اطلاع رسانی مردمی دارند و می بینیم که برخی از افراد جامعه هنوز روزنامه های قدیمی را به طور مستمر مطالعه می کند و لذا نباید از مطبوعات و روزنامه ها غافل بود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه امروز نیازمند تشکیل یک تیم تخصصی در حوزه اطلاع رسانی دفاع مقدس هستیم افزود: در این راستا می توان از تجربیات ارزشمندی که برای اطلاع رسانی کنگره شهدای استان اتفاق افتاد استفاده کرد چراکه یک کار ارزشمند شکل گرفت و البته هنوز ادامه دارد و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد:کار اطلاع رسانی برای حوزه دفاع مقدس هم باید عمق داشته باشد و هم عمیق باشد چراکه هم باید آحاد جامعه را در برگیرد و هم ماندگاری آن برای نسل های آینده لحاظ شود.

اکرمی بیان کرد:اطلاع رسانی در حوزه دفاع مقدس باید متناسب با اقشار و آحاد جامعه باشد و همه اقشار و گروه ها با سلایق مختلف باید در این اطلاع رسانی دیده شوند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  اظهار کرد:در هفته دفاع مقدس علاوه بر اینکه باید از ظرفیت نمایشگاه حضوری با رعایت دستورالعمل ها به خوبی استفاده شود باید برای نمایشگاه مجازی هم برنامه ریزی لازم انجام شود و رسانه ها در این زمینه بسیار موثر هستند.

وی بابیان اینکه ارزیابی از عملکرد دستگاه ها و مراکز مختلف در حوزه اطلاع رسانی دفاع مقدس در استان مرکزی انجام می شود گفت: دستگاه های برتر و کم کار مشخص خواهند شد و بدین جهت همه باید ظرفیت های خود را پای کار بیاورند.

اکرمی تاکید کرد:نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال تر در حوزه به کارگیری هنر دفاع مقدس عمل کند چراکه تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس بسیار اثرگذار است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  عنوان کرد:امروز نیازمند این هستیم از روش های نوین تر برای نمایش مجاهدت ها و نقش آفرینی های دفاع مقدس استفاده کنیم چراکه ممکن است برخی از روش های گذشته کارایی لازم را نداشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ به شبهات در حوزه دفاع مقدس باید به عنوان محور در دستور کار باشد چراکه نمی توانیم در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس بی تفاوت باشیم و لذا باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا انجام شود.

ارسال نظرات