خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد از اولویت‌های رسانه ملی است

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد را از اولویت‌های رسانه ملی برشمرد و گفت: مخاطب اصلی برنامه‌های صدا و سیما در حوزه دفاع مقدس، جوانان هستند.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۳۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

به گزراش خبرگزاری بسیج، در آستانه چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس در ارتباط تصویری معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با مدیران کل، معاونین و برنامه‌سازان مراکز استان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای هفته دفاع مقدس تبیین شد.

علی دارابی، بازخوانی افتخارآفرینی‌های شهدا و رزمندگان و دستاوردهای بزرگ دوران دفاع مقدس را مهم خواند و آنها را تجدید خاطره ای برای رزمندگان و موجب افتخار و غرور نسل جوان دانست.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما افزود: تا پایان امسال ۲۲ هزار و ۷۹۵ عنوان برنامه که بیش از ۳۵۸ هزار و ۴۵۳ دقیقه می شود در حوزه دفاع مقدس از رسانه ملی پخش خواهد شد که ۶۶ درصد این برنامه‌ها در صدا و سیمای مراکز استان‌ها تهیه و تولید می‌شود.

رونمایی از ۱۶۰ برنامه رسانه‌ای همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس هم با بیان اینکه تولید و پخش برنامه‌های دفاع مقدس از اردیبهشت ماه امسال در این مرکز آغاز شده است، افزود: اوج برنامه‌های ویژه دفاع مقدس که روایتگر ایثارگری و شهادت‌طلبی شهدا و رزمندگان است در هفته بزرگداشت دفاع مقدس از حوزه‌های چهارگانه پیام در صداوسیمای مرکز فارس پخش خواهد شد‌.

سهرابی افزود: ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از ۱۶۰ برنامه رسانه‌ای در مرکز فارس رونمایی می‌شود.

وی گفت: ۴۰ برنامه در حوزه سیما، ۴۰ برنامه در حوزه صدا، ۴۰ برنامه در خبر و ۴۰ برنامه درفضای مجازی خواهد بود که علاوه بر پخش در شبکه‌های سراسری در شبکه استانی نیز پخش می‌شوند.

سهرابی افزود: همچنین با همکاری صداوسیمای مرکز فارس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تولید سریال شهید عباس دوران بررسی و در صورت مهیا شدن شرایط در دستور کار قرار می‌گیرد.


نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هم در این مراسم گفت: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم در سراسر استان به صورت گسترده از قاب رسانه ملی پخش خواهد شد.

سرهنگ کوشکی اظهار داشت: پخش چندین مستند فاخر معرفی سرداران شهید استان و ۱۳ برنامه زنده شبانه از سیمای مرکز فارس از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: در این هفته نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار و از ۱۲۰ هزار ایثارگر پیشکسوت در شهرستانهای فارس نیز تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها