رئیس اداره اوقاف درگز خبر داد؛

اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در درگز

رئیس اداره اوقاف درگز گفت: بیش از ۳۰۰ بسته تحصیلی شامل کوله پشتی و بسته کامل لوازم التحریر، در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند درگز توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۱۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
حجت الاسلام هادی حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ از اجرای طرح مهر تحصیلی در شهر درگز و سایر شهرستان‌های استان خبر داد.

وی در توضیح این خبر گفت: هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان اوقاف و امور خیریه با استفاده از کمک خیرین و موقوفاتی که در اختیار دارد، اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان خانواده‌های بی بضاعت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف درگز گفت: امسال هشتمین دوره از این طرح است که نزدیک به ۳ هزار بسته مهر تحصیلی در شهرستان‌های استان توزیع شده؛ از این عدد بیش از ۳۰۰ بسته به درگز اختصاص یافت.

حجت الاسلام حسین آبادی گفت: این بسته‌ها که شامل کوله پشتی و بسته کامل لوازم التحریر است، مجموعا ارزشی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال دارد؛ بسته‌های فوق پس از شناسایی و اولویت بندی، بین خانواده‌های نیازمند سطح شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد خیری که تمایل دارند در این حوزه اداره اوقاف را یاری کنند می‌توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن‌های اداره، شماره حساب سازمان را برای واریز کمک دریافت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار