برای دومین بار در طی ماه های گذشته کارگران کارخانه تولیدی پارس امپول به دلیل ضعف های مدیریتی نسبت به وضعیت موجود معترض هستند.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۷۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ برای دومین بار در طی ماه های گذشته کارگران کارخانه تولیدی پارس امپول به دلیل ضعف های مدیریتی نسبت به وضعیت موجود معترض هستند.

این کارخانه که تقریبا حدود ۲۵ سال از افتتاح آن می‌گذرد همواره جزو یکی از شرکت‌های معتبر در شهر صنعتی کاوه بوده است و همچنین باتوجه به حساسیت کار این کارخانه که تامین اقلام مورد نیاز شرکت‌های دارویی است جزو یکی از کارخانجات مهم و استراتژیک در کشور است که هم اکنون حدود نیمی از نیاز کارخانجات دارویی (پوکه‌های امپول، ویال، کارپول و قطره چکان) را تامین می‌کند.

اما در ماه‌های گذشته کارگران این شرکت به وضعیت شغلی خود اعتراض داشتند که با مساعدت بعضی از افراد و با توجه به قول‌های مساعدی که مالک و مدیر عامل کارخانه مطرح کردند به کار بازگشتند، اما امروز پس از گذشت حدود ۴۰ روز با توجه به عملی نشدن قول‌های مطرح شده و همچنین مانع از ورود حدود ۱۰ نفر از کارگران با تجربه و با سابقه شدند.
 
از مسئولین ارشد استان انتظار می رود علی رغم همه توطئه ها و دسیه های جریان نفوذ خارجی و داخلی مقابل سو مدیریت  و تدبیرهای ضعیف  بایستد و هرچه سریع تر نسبت به مشکلات این واحد تولید اقدام نماید.

باید دید مسئولان چه واکنشی برای حل این مشکل نشان خواهند داد.
ارسال نظرات