امام جمعه میانه در گفت و گو با بسیج:

پیامبر اسلام خط قرمز خط قرمزها برای مسلمانان است

امام جمعه میانه با بیان اینکه مردم و مسئولان باید در برابر مقدسات غیور باشند و از اعتقادات و باورهای خود در برابر دشمنان سرسختانه دفاع کنند، گفت: پیامبر اکرم(ص) مهم تر از نوامیس ملت و خط قرمز خط قرمزهاست.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۷۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

حجت الاسلام عبدالله محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اخراج سفیر فرانسه کمترین خواسته ملت ایران در برابر توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) است.

وی اخراج سفیر فرانسه را دفاع از دین و ادای تکلیف در برابر خون شهدا عنوان و اظهار داشت: سکوت برخی از مسئولان کشور در برابر این جسارت ها ناشی از غرق شدن آنان در منافع مادی، دنیایی و ریاستی است و اقتصاد گرایی و مادی گری موجب نابودی غیرت دینی و اسلامی آن ها شده است.
حجت الاسلام محمدی با انتقاد شدید از عدم واکنش جدی مسئولان در برابر توهین نشریه فرانسوی، علت و عامل اصلی وقوع چنین جسارت هایی را گره زدن دین به اقتصاد و بنده دنیا شدن و دین را لقلقه زبان قرار دادن دانست و گفت: دخالت دشمنان در امورات داخلی کشور و انجام چنین اهانت هایی ناشی از بی عرضگی برخی از مسئولان و چراغ سبزهایی است که آنها از داخل برای دشمن روشن می کند.
حجت الاسلام محمدی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، عده ای برای دفاع از نوامیس و امنیت کشور، جان خود را فدا کردند و عده ای دیگر که به دنبال جمع آوری مادیات بودند با ظاهر سازی، خود را حزب الهی جلوه دادند و اکنون هم همان ها بیشتر از همه شاکی و مدعی هستند.
وی تصریح کرد: اگر کشورهای مسلمان، آن روز در مقابل اهانت های سلمان رشدی، سفرای انگلیس را بیرون کرده و سفارتخانه های آنان را تعطیل می کردند، امروز شاهد چنین اهانت هایی به ساحت پیامبر نبودیم و امروز اگر ما ساکت باشیم، معلوم نیست فردا چه اهانت هایی را باید پذیرا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار