"حسینی"در نشست بصیرتی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

بصیرت یعنی با استفاده‌ی درست از فضای مجازی، آن را بستری برای گسترش فعالیت هایمان قرار دهیم

"حسینی"در نشست بصیرتی پایگاه یاس نبی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح اهمیت سواد رسانه‌ای ویادگیری طریقه درست استفاده از ان اذعان داشت:بصیرت یعنی اینکه بتوانیم با استفاده‌ی درست از فضای مجازی آن را بستری برای گسترش فعالیت هایمان قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۸۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ نشست بصیرتی پایگاه یاس نبی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۲۴ شهریور ماه سال جاری برگزار گردید.
حسینی در این نشست در تشریح اهمیت سواد رسانه‌ای ویادگیری طریقه درست استفاده از ان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مده الظله مبنی براینکه " امروز تاثیر رسانه‌ها و تلویزیون‌ها و هنر‌ها و این شبکه‌های عظیم اطلاع رسانی اینترنتی و ... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است.
"اذعان داشت:بصیرت یعنی اینکه بتوانیم با استفاده‌ی درست از فضای مجازی آن را بستری برای گسترش فعالیت هایمان قرار دهیم؛ که لازمه‌ی این بستر سازی داشتن سواد رسانه‌ای کافی می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد:سواد رسانه‌ای یعنی قبل از انتشار و پخش هر محتوایی بدانیم چه کسی و با چه منظوری محتوا را در دسترس همگان قرار داده است و حدالامکان از پخش محتوا‌های نادرست جلوگیری نماییم.
ارسال نظرات