سید مرتضی علوی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان خبر داد:

برگزاری 60برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان سامان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان از برگزاری بیش از 60 برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  بیش از 60 عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان در سطح این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آئین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و مقاومت و آگاهسازی بیشتر نسل جوان از رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می شود.

وی، برقراری پیوند بین نسل های اول انقلاب و سوم و چهارم را ضرورتی برای ادامه این مسیر نورانی دانست و افزود: بیش از 60 عنوان برنامه همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

بهرامی ادامه داد:  آذین بندی و فضا سازی متناسب با هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، فراخوانی گردان های بسیج و برگزاری برنامه میثاق با شهدای گمنام ، بزرگداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در صبحگاه اداره آموزش و پرورش(پویش یک شهید یک الگو)، برپایی نمایشگاه (عکس دفاع مقدس) و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران از جمله برنامه هایی است که در طول این هفته برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: برپایی یادواره شهدای آبروی محله و پیاده روی عمومی، ادامه نهضت مواسات و  کمک های مومنانه، شب خاطره، اجرای برنامه سرود پایگاهی در سطح شهرستان با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و سرکشی از خانواده معظم شهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری (فضای مجازی)، حضور بسیجیان در گشت های محله محور و دیدار و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و معرفی شهدای شاخص سال 99 در فضای مجازی، پخش فیلم و کلیپ و نماهنگ و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوارقبور مطهر شهداء شهر سامان از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار