خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با بسیج:

دفاع مقدس نماد پیروزی ایمان بر کفر است

فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به برگزای بیش از 100 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، دفاع مقدس را نماد پیروزی ایمان بر کفر دانست.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛فرمانده سپاه ناحیه لردگان ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را نماد واقعی پیروزی ایمان بر کفر دانست و گفت: در دوران حمله عراق به ایران تعداد زیادی از ابر قدرت ها با امکانات نظامی پیشرفته این کشور را حمایت کردند ولی همگان شاهد بودند که رزمندگان اسلام با دست خالی و با قدرت ایمان به خدا و الگو گیری از حضرت سید الشهداء علیه السلام، قدرت واقعی اسلام را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پاسدارعباس رحیمی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را حفظ رشادت های رزمندگان بیان کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس، فداکاری های فرزندان این آب و خاک بازگو می شود و نسل جوان با آن رشادت ها و نقش ایمان به خدا در پیروزی های رزمندگان اسلام، بیشتر آشنا می شوند.

رحیمی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛ در سپاه ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان لردگان بیش از 100 برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی، صبحگاه مشترک، نشست های بصیرتی، غبار روبی گلزار شهدا، را از جمله برنامه های این هفته بیان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار