به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

آغاز فعالیت قرارگاه رسانه ای شهید شهرانی در بام ایران

قرارگاه رسانه ای شهید شهرانی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هماهنگی قرارگاه رسانه ای شهید شهرانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری در امور بسیج  برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به نقش اقشار مختلف در هشت سال دفاع مقدس گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد نقش اقشار مختلف در 8سال دفاع مقدس به خوبی بیان شود و همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس نقش قشر رسانه در خطوط مقدم و همچنین پشت جبهه ها بیش از پیش بیان گردد.

البرز لله گانی افزود: رسانه‌ها در زمان جنگ بسیار فعال بودند و اخبار جنگ را لحظه به لحظه به ‌گوش مردم می‌رساندند و نکته حائز اهمیت این است که مردم نیز اعتماد خوبی به رسانه‌ها در آن زمان داشتند.

وی، هجمه شرق و غرب و بنا به آمار کمک رسانی بیش از 80کشور دنیا به رژیم بعثی صدام در هشت سال جنگ تحمیلی را یادآوری کرد و افزود: این کمک ها به رژیم بعثی عراق با حجم سنگینی از هجمه رسانه ای دشمنان همراه بود در حالی که در داخل کشور ظرفیت بسیار محدود رسانه ای داشتیم.

وی افزود:  مدیریت خوب رسانه در زمان جنگ مشهود بود و یکی از نکاتی که در هشت سال دفاع مقدس اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت، اعتماد مردم به رادیو و تلویزیون و سایر رسانه‌ها بود، زیرا که تا خبری از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های چاپی پخش نمی‌شد، مردم آن را باور نمی‌کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه های گرامیداشت این مناسبت بزرگ را به خاطر شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا خاص و متفاوت تر با سال های گذشته دانست و گفت: در نمایشگاهی که به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار خواهد شد، غرفه‌ای بر عهده رسانه‌های استان قرار داده‌ شده که می‌طلبد برنامه‌های خاص رسانه‌ای را برنامه‌ریزی و شأن و منزلت رسانه را بیش از پیش بیان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پوشش اخبار اقشار مختلف بسیج، پخش برنامه شب‌های بام ایران با روایتگری یادگاران هشت سال دفاع مقدس به صورت زنده از محل نمایشگاه، دیدار اصحاب رسانه با خانواده شهید شهرانی از شهدای رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجلیل از یادگاران دفاع مقدس از دیگر برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری است.

این مقام مسول خاطرنشان کرد: تدابیری اندیشیده شده تا تعدادی بسته‌های کمک مومنانه در میان اصحاب رسانه نیازمند نیز توزیع شود.

در این نشست پیرامون برنامه های غرفه ی قرارگاه رسانه ای شهید شهرانی در نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری هم اندیشی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار