مسئول سازمان بسیج رسانه استان خبرداد:

برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر همزمان با دهه فجر در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۲۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار البرز للگانی با اعلام این خبر گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ارتقاء کمی و کیفی سطح رسانه ای استان، تمرکز بر جنگ رسانه ای دشمن و خنثی نمودن آن، تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خصوصا موضوع امید آفرینی برگزار خواهد شد.

وی افزود: روشنگری در جهت انتقام سخت از آمریکا و خروج بیگانگان از منطقه و همچنین نشان دادن اقدامات مخلصانه و جهادی مردم بزرگوار استان چهارمحال و بختیاری  در ایام شیوع کرونا و مشارکت آنها در مراحل مختلف رزمایش مواسات و کمک مومنانه از دیگر اهداف پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر است که فراخوان آن از ابتدای سال جاری منتشر شده است.

للگانی با اشاره به استقبال و مشارکت بسیار بالای اصحاب رسانه استان از این جشنواره، اظهار کرد: تاکنون حدود 473 اثر در 10 موضوع و 10 قالب به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی گفت:  از هفته آینده کار داوری آثار شروع می شود  و مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در دهه مبارک فجر متناسب با شرایط کرونا  برگزار و به افراد منتخب، تندیس جشنواره به همراه لوح سپاس و هدیه ای ارزنده تقدیم می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار