استاندار ایلام در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان
قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام بر حمایت از بخش تولید استان تاکید کرد و گفت: رفع موانع تولید در سال جهش تولید یک ضرورت اصلی و یک وظیفه همگانی است و در این راستا لازم است از همه ظرفیت های استان استفاده شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۲۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام بر حمایت از بخش تولید استان تاکید کرد و گفت: رفع موانع تولید در سال جهش تولید یک ضرورت اصلی و یک وظیفه همگانی است و در این راستا لازم است از همه ظرفیت های استان استفاده شود.

وی در ادامه به تلاش ها و فعالیت های قابل توجه در راستای بالا بردن ظرفیت تولید استان اشاره کرد و گفت: ظرف دو سه سال اخیر تمرکز و توجه خود را بر جذب سرمایه گذاری در استان اختصاص داده ایم و خوشبختانه توفیقات خوبی در این راستا نیز بوجود آمده است که از آن جمله می توان به این مهم اشاره کرد که ایلام در سال ۹۸ علاوه بر اینکه بعنوان امن ترین استان کشور در بحث سرمایه گذاری انتخاب شد در همین سال رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری را تجربه کرد که این موضوع علاوه بر روند توسعه ای باعث افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در استان شد.

استاندار ایلام در ادامه به عملکرد موفق ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در برداشتن موانع از پیش روی تولید استان اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید استان بازگشت و در ادامه بنای کار ما بر ایجاد تسهیلات بیشتر برای واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی آنان قرار گرفت.

وی با تاکید بر این مهم که ایجاد تولید و اشتغال باید محور تمامی فعالیت‌ها در استان قرار گیرد، افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان می خواهم همکاری لازم با سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب داشته باشند.

وی افزود: طرح ها و پروژه های مهمی در استان شروع شده و یا در شرف انجام هست که می توان با حداکثر استفاده از ظرفیت های ایجاد شده روزهای روشن تر از دیروز را در این دیار رقم زد.

در این نشست مسائل و مشکلات پنج واحد تولیدی از جمله طرح تولید اسفنج پلی اتیلن، طرح بسته بندی حبوبات و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاذ گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات