معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج مطرح کرد:

عزم جدی سپاه برای رفع محرومیت در راسک و سرباز/ اجرای ۱۶۸ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سال جاری

معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک گفت: ۶۸ پروژه محرومیت زدایی با همت سپاه شهرستان راسک در سطح شهرستان های راسک و سرباز در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۶۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
سروان پاسدار منصور بادین، معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک از اجرای ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با همت پاسداران و بسیجیان شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: هزینه این ۱۶۸ پروژه حدود ۱۶ میلیارد ریال می‌باشد که از طریق جمع آوری از خیرین و کمک‌های معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای قدس تامین شده است.

معاون محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احداث ۲ پروژه زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی فوتبال، احداث ۳۰ عدد سرویس بهداشتی در مناطق محروم و کم یرخوردار، مرمت و بازسازی ۱۱ مورد خانه محرومین و احداث مسجد در منطقه ریکوکش می‌باشد.

وی ادامه داد: مرمت و بازسازی مسجد شهر راسک، احداث بوستان شهدای گمنام شهر راسک، راه اندازی ایستگاه تصفیه آب آشامیدنی در شهر پیشین و راسک، احداث مدرسه ۲ کلاسه در روستای رحمت آباد، احداث منزل محروم در شهر سرباز، احداث ۱۴ واحد منزل مسکونی برای محرومین در شهرستان سرباز نیز از دیگر پروژه‌های سپاه در سطح شهرستان می‌باشد.

بادین همچنین در ادامه گفت: قرار است در آینده نیز ۱۰۰ پروژه دیگر که شامل احداث منازل محرومین، ساخت مسجد، کارگاه‌های تولیدی و ... می‌باشد در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان‌های راسک و سرباز کلید بخورد.
وی ادامه داد: همچنین در سال جاری و با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و همزمان با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه، سپاه شهرستان راسک طی ۴ مرحله بسته‌های کمک معیشتی را در میان نیازمندان شهرستان توزیع نمود.

بادین در پایان خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان راسک تمام توان خود را برای رفع محرومیت از سطح شهرستان به کار گرفته و عزم خود را برای خدمت به مردم جذم کرده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار