فرمانده سپاه شهرستان دلگان خبر داد:

اهدا 12 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دلگانی

در آستانه هفته دفاع مقدس تعداد 12 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه به نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شد .
کد خبر: ۹۲۷۵۶۶۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دلگان،۱۲ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در بین نوعروسان شهرستان دلگان توزیع شد.

امام جمعه شهرستان دلگان با اشاره به اینکه ازدواج سنت حسنه پیامبر گرامی اسلام است گفت:: کسی که از این سنت گریزان شود از دایره امت اسلامی خارج است.

حجت الاسلام و المسلمین عظیم بامری ضمن توصیه جوانان به ازدواج آسان بر فراهم کردن زمینه‌های ازدواج جوانان توسط نهاد‌های دولتی، خیرین و نیکوکاران تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری افزود: آغاز زندگی این جوانان به سبک ازدواج آسان برکاتی الهی را برای آنان در طول زندگی به همراه خواهد داشت و امیدواریم که جوانان با الگوگیری از مولا علی (ع) و بانو فاطمه زهرا (س) ازدواج آسان آن دو بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه شهرستان دلگان نیز گفت:: در راستای کمک‌های مومنانه تعداد ۱۲ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری که تمامی کالا‌های آن تولید داخل است در مراسمی تحویل زوج‌های نیازمند دلگانی شد.

سرگرد روح الله زمانی نیا افزود: هر سری جهیزیه شامل کالا‌های ضروری یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، پنکه و ... به ارزش ۸۰ میلیون ریال است.

سرگرد زمانی نیا تصریح کرد:مجموع ارزش این ۱۲ سری جهیزیه ۹۶۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار