معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۸۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
حسن بیات در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:سی ونهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم با حضور برادران پایور و وظیفه سپاه انصارالمهدی (عج) در محل حسینیه فاطمه الزهرا این نهاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره در پنج رشته مفاهیم، تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ کل، پنج،۱۰ و ۱۵ جزء با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود:این مسابقات با حضور ۱۰۴ نفر از برادران پایور و وظیفه منتخب نواحی زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم، ابهر، خرمدره، خدابنده، سلطانیه، تیپ ۳۶ و ستاد سپاه استان برگزار شد.

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد رقابت موثر در بین فعالان قرآنی سپاه و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قران کریم در میان کارکنان دانست و تصریح کرد:مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور بصورت متمرکز در نواحی فوق برگزار افراد منتخب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بیات با تاکید بر اینکه سی ونهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور داوران برجسته استانی و معرفی افراد منتخب به کار خود پایان داد، یادآور شد:در پایان این مسابقات از نفرات اول تا سوم تقدیر شد.
ارسال نظرات