خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهادت از برترين واژه‌ها در فرهنگ اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهادت از برترين واژه‌ها در فرهنگ اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام علی متین امروز در مراسم یادواره ۷۲۳ شهید سلماس، اظهار کرد: شهادت از برترين واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدّس ترين مفاهيم معارف الهی است.

 وی با بیان اینکه، بر کسی پوشیده نیست، شهادت اوج کمال انسان است، ادامه داد: زمانی که انسان تمام هستی خود را يک جا نثار معبود می کند و قطره وجودش به دريای بيکران هستی مطلق می پيوندد در نظام هستی جایگاه رفیعی پیدا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه به شهادت تاریخ، دین مقدّس اسلام کامل ترین نسخه الهی برای هدایت، شفای امراض درونی و کمال بشر است، اضافه کرد: از بدو خلقت تا کنون حق، عدالت و معرفت در معرض انواع حمله ها و تهاجم ها بوده است و خواهد بود، بنابراین کسانی باید باشند که در مقابل این تهدیدها ایستادگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه، در گرو داشتنِ راهکارهای دفاعی مناسب برای این منظور است تا از هر گونه آسیب و خطر دشمن در امان بمانند.

متین گفت: با بررسی قرآن کریم و روایات معصومان(ع) می توان گفت که فرهنگ شهادت طلبی از ریشه‌های دینی برخوردار است که در بین ملت ما نیز ریشه‌های عمیق دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات