مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن  اگرچه می‌خواهد طوری جلوه دهد که ملت ایران ناامید هستند،گفت:با حضور جوانان مومن انقلابی در جهت تحقق گام دوم انقلاب دشمن زمینگیر خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان طلبه شهید محمد علی عزیزی و وحید منصور سمائی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و نیز گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت:‌چهل سال مخلصانه، عاشقانه و با معرفت انقلاب اسلامی  و همچنین چهل سال ایستادگی، مقاومت، زیر بار ذلت نرفتن در عرصه‌های مختلف، در حملات گوناگون از بعد نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی، فتنه‌ها و انحرافاتی که دشمن وارد عمل شد تا بتواند این انقلاب را زمین گیر کند، می‌گذرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که باایستادگی همه نیرو‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف این انقلاب بود که دشمن را زمینگیر کرد، افزود:انقلاب اسلامی قدرت خود را در ابعاد مختلف به دشمنان نشان داد و امید دشمن را تبدیل به یاس و ناامیدی در تمام این عرصه‌ها کرد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با تاکید براینکه ایستادگی، مقاومت و تشکیل جبهه مقاومت توانست دشمن را مأیوس کند خاطرنشان کرد:‌راه همین است که انقلاب اسلامی با مقاومت  در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام و مردمی این که جانانه پای این انقلاب و نظام هستند، ایستاد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه مردم برای انقلاب از جان و مال و فرزند خود گذشتند تا فدای آرمان‌های اانقلاب و امامین انقلاب کنند، اضافه کرد:‌مردم با این کار پرچم انقلاب را به اهتزار در آورند و دشمن از عمل مردم قطعا ناامید است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمن  اگرچه می‌خواهد طوری جلوه دهد که ملت ایران ناامید هستند، تصریح کرد:، هرگز چنین چیزی نیست بلکه با ایستادگی، مقاومت، شجاعت و استفاده از توان نیرو‌های جوان مومن انقلابی برای تحقق گام دوم انقلاب با دیگر دشمن در این مرحله هم زمین گیر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها