خبرهای داغ:
تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۹۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

بیانیه تیپ انصارالحسین(ع) همدان به‌مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ قاتِلُو فِی سَبیلِ اللهِ الِّذینَ یُقاتِلونَکُم...» (سوره بقره آیه 190)

در راه خدا با کسانی که با شما می‌جنگند نبرد کنید.

هفته مبارک دفاع مقدّس ملت ایران در برابر ایادی سلطه و کفر و نفاق جهانی، تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند و امروز به برکت مجاهدت‌ها و شهادت‌های این عزیزان خدا؛ نهال نوپای دوران جنگ به درخت تنومندی تبدیل شده است که به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان است.

امتداد جان فشانی‌ها و استقامت ملّت ایران در دوران جنگ و شهادت شهیدان همت، باکری و چیت‌سازیان‌ها در مرزهای ایران؛ امروز با شهادت شهیدان بدرالدین، علی تقی و ابومهدی المهندس‌ها، پرچم مقاومت انقلاب اسلامی را در سراسر منطقه گسترانیده است.

همت والای فرزندان و فرماندهان دلیر پرورش یافته مکتب دفاع مقدّس از جمله اسطوره تاریخی مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران را از حضیض ذلت سلطه رژیم منحوس پهلوی به اوج عزت و اقتدار و سربلندی رسانیده است.

یادآوری دلاوری‌ها و حماسه‌ها و آرمان‌های شهدای جبهه و جنگ، لازمه پیشرفت و تداوم عزّت کشور و ملت ایران بوده و خواهد بود. ارزش‌هایی همچون ایثار، از خودگذشتگی، غیرت دینی، شجاعت،ولایت‌پذیری و ظلم‌ناپذیری، نسخه همیشگی پیروزی‌های ملت ایران در بحران‌ها و سختی‌های کشور و تاریخ انقلاب اسلامی است.

امروز نیز پیروزی در رویارویی با جبهه جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مستلزم برپایی و تداوم این ارزش‌های الهی دوران دفاع مقدس است.

دولتمردان امروز با الگوپذیری از ایستادگی هشت ساله در برابر تمامیت هیمنه استکبار جهانی و سازش ناپذیری و شجاعت در برابر دشمن و بکارگیری تدابیر عقلانی و اصول مدیریت جهادی قادر خواهند بود بر توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های کنونی فائق آیند.

منظومه دفاع مقدس به عنوان کتاب راهنما، تجربه‌ای تاریخی و گنجینه‌ای گرانبها و اتمام حجت آشکار نزد دولت و ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان گشوده و فراهم است.

آنچه مسلّم است به لطف الهی و برکت خون شهیدان والامقام و با هوشیاری ملت موقع شناس و بصیر ایران تحت رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ کشور و انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت پیش روی خود خواهد گذشت و به قله‌های باشکوه کمال و سعادت و سربلندی خواهد رسید.

رزمندگان سلحشورتیپ انصارالحسین(ع)، دلدادگان و رهروان راه نورانی 4500 شهید والامقام لشکر انصارالحسین(ع)؛ همچون دوران جبهه و جنگ، آماده هر گونه جهاد و جان‌فشانی در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی آن و آرامش و امنیت ملت عزیز و صبور ایران اسلامی خواهند بود.

یاد امام راحل عظیم الشأن و شهیدان والامقام انقلاب،جنگ تحمیلی، شهدای علم و فناوری، شهدای امنیت و مقاومت و قافله سالار شهیدان مقاومت شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و قدردان مجاهدت‌های جانبازان عزیز، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان سرافراز تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود.

والسلام علی عبادالله الصالحین

تیپ  انصارالحسین (ع) استان همدان

شهریور سال جهش تولید

انتهای پیام/

ارسال نظرات