خبرهای داغ:
بخشدار پیرسلمان خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش پیرسلمان

بخشدار پیرسلمان از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه مختل  فرهنگی، هنری، ورزشی و... در بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد  طی هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۸۴۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش پیرسلمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محسن عزیزی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در بخش پیرسلمان اظهار کرد: بیش از ۲۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و... در بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد طی هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری برنامه آبروی محله در روستا‌های  لک لک و گاوگدار و برگزاری زنگ ایثار و مقاومت از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است که در  بخش پیرسلمان و شهر آجین  مرکز بخش برگزار می‌شود.

بخشدار پیرسلمان برگزاری مسابقه فوتسال چهارجانبه، کوهپیمایی بسیجیان، مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه عکس، نصب بنر شهدا در ورودی روستا‌ها و تعویض پرچم گلزار شهدا را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی با تاکید برضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جامعه  یادآور شد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دلاور مردانی بودند که با روی گرداندن از جاذبه‌های دنیوی، با زهد و تقوا در برابر خصم باطل قد علم کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار