خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۷۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس، از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در برنامه‌های امسال به علت شیوع ویروس کرونا، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌ها ضرورت دارد.

وی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۷ مهر ماه ادامه خواهد داشت و برای هر روز این هفته برنامه‌های متنوع با یک شعار محوری تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ فضاسازی تلفیقی هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی و برگزاری اردو‌های جهادی برای ضدعفونی کردن اماکن پر تردد و همچنین اکران فیلم عمار در برخی پایگاه‌های بسیج با جمعیت محدود را از جمله برنامه‌های اجرایی در روز اول هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «اقتدار، ولایت‌مداری، همبستگی ملی» به اجرای رژه خودرویی، رژه موتوسواران، اعزام فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس به مدارس، سرکشی از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برترین دلنوشته هدیه به شهدای دفاع مقدس در فضای مجازی در این روز اشاره کرد.

بداغی از روز سوم هفته به «جوان، سرباز، دانش پژوهی» یاد کرد و گفت: دیدار با امام جمعه با حضور بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، انجام تست رایگان کرونا در یکی از مدارس شهرستان از برنامه‌هایی اجرایی این روز است.

وی با اشاره به لزوم توجه به مناطق محروم شهرستان گفت: سرکشی از چند باب از منازل مسکونی بازسازی شده که در بارندگی‌های سال گذشته آسیب دیده بودند، بازدید و افتتاح پروژه‌های قرارگاه عمران، پیشرفت و آبادانی سپاه و اجرای طرح ویزیت رایگان و غربالگری ویروس کرونا در یکی از روستا‌های محروم از برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز چهارم با عنوان «تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری» است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، به نامگذاری روز پنجم با عنوان «شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان» اشاره کرد و غبارروبی مزار شهداء و شهدای گمنام و برگزاری یادواره شهدای شهرستان را از برنامه‌های اجرایی در این روز عنوان کرد.

وی از نامگذاری روز‌های ششم و هفتم این هفته مقدس با عنوان «معنویت، خانواده و سلامت» و «رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه صبر و مقاومت» خبر داد و گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری یادواره آبروی محله، اهداء خون رزمندگان دفاع مقدس به صورت جمعی، برگزاری نشست ادبی با موضوع دفاع مقدس و عاشورا و همچنین مانور خودرو‌های خطی در سطح شهر از برنامه‌های این دو روز از هفته دفاع مقدس است.

بداغی با تاکید بر لزوم حمایت از صاحبان قلم و هنرمندان بومی در شهرستان از رونمایی کتاب بومی دفاع مقدس با عنوان «شیاری به بهشت» در روز هشتم که به «بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبارستیزی» نامگذاری شده است، خبر داد.

وی ادامه داد: روز آخر هفته دفاع مقدس با نام «فرماندهان، عزتمداری، حماسه آفرینان» نامگذاری شده و برگزاری همایش رزمندگان و پیشکسوتان، فراخوان گردان بیت المقدس و تجلیل از رزمندگان در کارخانجات و اصناف و همچنین افتتاح سوله ورزشی روستای قهورد سفلی را از برنامه‌های این روز بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان از ائمه محترم جمعه و جماعات، مسئولین، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان بابت همکاری خوب در اجرای این برنامه‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات