خبرهای داغ:
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان:

نماز جمعه این هفته در ۶ شهرستان استان همدان برگزار نمی‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های تویسرکان، اسداباد، ملایر، رزن، درگزین و فامنین برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

نماز جمعه این هفته در ۶ شهرستان استان همدان برگزار نمی‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد مولایی با اشاره به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پر خطر، اظهار داشت: به دلیل شرایط به وجود آمده و تغییر وضعیت از نظر شیوع کرونا، در برخی از شهرستان‌های استان این هفته اقامه نماز جمعه را نخواهیم داشت.

وی افزود: در شهرستان‌های تویسرکان، اسدآباد، ملایر، رزن، درگزین و فامنین نماز جمعه برگزار نخواهد شد، اما در باقی مناطق استان از جمله همدان، نهاوند، کبودراهنگ و بهار شاهد برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تاکید کرد: از تمامی نمازگزاران در مناطق کم خطر استان می‌خواهیم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، خادمان ستادهای برگزاری نماز جمعه را همراهی کنند.

وی با اشاره به آمادگی ستادهای نماز جمعه، عنوان کرد: تمامی سطوح و معابر مصلی‌های نماز فردا توسط اعضا ستاد در هر منطقه‌ای ضدعفونی شده و قبل از برگزاری نماز نیز در مقابل درب ورودی، تب سنجی توسط این افراد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات