خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهدای اصناف سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

کمک‌های مومنانه به دانش‌آموزان آسیب دیده از کرونا در همدان

فرمانده حوزه شهدای اصناف سپاه ناحیه همدان از اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان آسیب دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۶۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کمک‌های مومنانه به دانش‌آموزان آسیب دیده از کرونا در همدانمحمد عابدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران با توجه به بازگشایی مدارس برای تهیه نوشت افزار، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های دانش‌آموزی کمک‌های نقدی خود را در اختیار مراکز قرار می‌دهند تا در اولین فرصت در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی گفت: در این رزمایش تهیه بسته‌های فرهنگی شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است.  
 
فرمانده حوزه شهدای اصناف سپاه ناحیه همدان افزود: در این راستا ۵۰ بسته معیشتی که شامل مواد غذایی و بهداشتی بود بین خانواده‌های دانش آموزان یکی از مدارس استثنایی همدان توزیع شد.

وی ادامه داد: ۸۰ بسته کامل به ارزش ۲۵۰ هزار تومان که هر بسته شامل کیف و نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی است و با نام شهدا و تصاویر آن‌ها تهیه شده بود نیز به دانش آموزان اهدا شد.

عابدی با اشاره به کمک‌های مومنانه به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا در همدان عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و آموزشی همچنان به طور مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار