خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

ملت ایران در سایه رهبری می‌توانند اقدامات فاخری انجام دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ملت ایران در سایه رهبری می‌توانند اقدامات فاخری انجام دهند.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۲۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی در اولین دوره تربیت و تعالی که به همت واحد تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس برگزار شد، اظهار کرد: این دوره با هدف تحکیم اعتقادات، کسب معرفت، بصیرت‌ا‌فزایی، تقویت فضایل اخلاقی، انس با قرآن و آموزش احکام شرعی برگزار می‌شود.

وی گفت: حکومت عراق در سال 1359 با حمله ناگهانی به جمهوری اسلامی ایران جان، مال، ناموس و خاک این کشور را مورد تجاوز قرار داد، در این زمان ارتش، سپاه و سایر نیروهای نظامی به واسطه عدم انسجام و درگیری های داخلی نمی توانستند به تنهایی در برابر تجاوز عراق مقاومت کنند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی نیروهای مردمی برای دفاع از اسلام، مسلمین و میهن بسیج شده و به جبهه ها اعزام شدند تا با حضور دلیرانه خود در مرزها دشمن را به عقب برانند.

 رضایی ادامه داد: نیروهای مردمی و بسیجیان تحت هدایت و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) با پیام ها و سخنان حکیمانه آن رهبر فرزانه برای مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان روحیه مضاعفی می یافتند.

این مسئول گفت: اگر امروز توفیق این را داشته ایم که کشور اسلامی‌مان و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم به برکت حضور گسترده بسیج بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات