فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در بوکان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۴۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ سلمان حیدری امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در ادامه مبارزه جدی پلیس بوکان با برهم زنندگان نظم و آسایش مردم، ۱۳ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان که طی هفته های گذشته اقدام به عربده‌کشی و حرکات نامتعارف در سطح شهرستان کرده بودند بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: در اجرای مصوبات قرارگاه شهرستانی مبارزه با اراذل و اوباش، یکی از افرادی که با عناوین مختلف و رفتارهای ناشایست برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد دستگیر شد.

این مسئول افزود: فرد دستگیر شده مشهور به (ص ف) سوابق متعددی از جمله شرارت و ایجاد مزاحمت را در پرونده دارد و اخیراً نیز باحضور در محل ساخت و سازها و ساختمان‌های در حال احداث اقدام به شرارت کرده و برای ساکنین محلات به ویژه پرسنل واحد اجرائیات شهرداری و همچنین مامورین مزاحمت ایجاد می کرد.

 فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: با توجه به بررسی های صورت گرفته متاسفانه عده ای از مالکین ساختمان های در حال ساخت، خود نیز اقدام به اجیر نمودن اراذل و اوباش و استقرار آنان در محل ساخت و ساز می کنند که اقدامی کاملاً غیرقانونی می باشد به ویژه افراد مورد اشاره با قدرت نمایی برای ساکنین محل نیز مزاحمت ایجاد می کردند.

وی ادامه داد: از اغاز تشکیل قرارگاه ۱۳ نفر از افرادی که با حرکات و اقدامات خود موجب ایجاد نگرانی در بین شهروندان بوکان شده بودند دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده اند.

حیدری عنوان کرد: مبارزه بی امان با مخلان آسایش و امنیت عمومی ادامه داشته و مقطعی نبوده و محدود به زمان خاص نیست و با هرکسی که با رفتار و حتی ظاهر نامتعارف خود به قانون شکنی اقدام کند قاطعانه برخود خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات