فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان گفت: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۶۰ ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنگان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ اسماعیل تاجیک گفت: برگزاری رزمایش گشت رضویون، یادواره شهدا، تجلیل از خانواده معظم شاهد، جانباز، آزاده و ایثارگر، تجلیل از مدافعان سلامت و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگان است.

فرمانده ناحیه سپاه کنگان اظهار داشت: رونمایی از ماکت عملیات والفجر ۸ و کربلای ۴ در جوار آرامگاه شهدای گمنام این شهرستان در نخستین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از جمله دیگر برنامه‌های این فرماندهی به همین مناسبت خواهد بود.

تاجیک یادآورشد: مراسم دهه اول ماه صفر نیز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت پنج شب با سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی و با حضور ذاکران حسینی در جوار شهدای گمنام با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی مدیریت جهادی، انقلابی و کارآمد را نیاز امروز کشور و گره گشای مشکلات عنوان کرد.

این مقام نظامی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس و بازخوانی مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام گفت: جامعه امروز نیازمند نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس است.

تاجیک گفت: تمام برنامه‌های پیش بینی شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها