امام جمعه اراک مطرح کرد:

حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه یکی از عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس/افزایش بی پایه و ناعادلانه قیمت ها قابل قبول نیست

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت : وحدت امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی دسیسه ای جدید از سوی لابی صهیونیستی در منطقه است که دشمنان ارزوهای خود را به گور خواهند برد و در منطقه اسلامی ناکام خواهند ماند.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۵۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در خطبه های این هفته  نماز جمعه ضمن رعایت برتقوا الهی گفت:دشمنان برحمایت ملت ایران اسلامی در حمایت از ولی فقیه واقف هستند و این مهم در هشت سال دفاع مقدس به خوبی دیده شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: یکی از عوامل تداوم و استمرار انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه بود که در  موفقیت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس همه به وضوع دیده شد.

امام جمعه اراک بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، از خودگذشتگی را در میدان عمل نشان دادند و طوری که از بهترین تعلقات خود و جان شیرین خود در این راه مقدس گذشتند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش گفت: وحدت امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی دسیسه ای جدید از سوی لابی صهیونیستی در منطقه است که دشمنان ارزوهای خود را به گور خواهند برد و در منطقه اسلامی ناکام خواهند ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد جدی با محتکران و گران‌فروشان، نظارت دقیق بر بازار  و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی از نیازهای واجب  باز، چرا که افزایش بی پایه و ناعادلانه قیمت ها قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات