جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:
جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: سرنوشت مستکبرین امروز جهان همان سرنوشت مشرکین صدر اسلام است و توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر بدانند که طبق وعده الهی پیروزی نهایی با یاران خداوند است.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
سرهنگ پاسدار محسن جهانتیع، جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگواختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن اظهار انزجار از توهین بی شرمانه رسانه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اظهار داشت: پیامبر اسلام پیامبر مهربانی هاست و این توهین‌ها نتیجه‌ای جز بیشتر شدن عزت ایشان ندارد.

وی افزود: در دوران صدر اسلام مشرکین تمام تلاش خود را کردند تا در مقابل نفوذ و پیشرفت اسلام مقابله کنند و این حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم بود که با مهربانی و خوشرویی اسلام را به دورترین نقاط جهان رساند.

وی تصریح کرد: روزی کفار و مشرکین بر سر پیامبر خاکستر می‌پاشیدند تا چهره ایشان را خراب کنند و به گونه‌ای در مقابل نفوذ اسلام بایستند و امروز نیز همانگونه که می‌بینید وارثان آن‌ها همان مسیر را طی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: امروز همان ترس که از نفوذ کلام رسول الله در صدر اسلام و در میان مشرکین وجود داشت در میان مستکبرین جهان نیز دیده می‌شود و تمام ظرفیت خود را برای این مسئله به کار گرفته اند.

جهانتیغ در ادامه گفت: سرنوشت مستکبرین امروز جهان همان سرنوشت مشرکین صدر اسلام است و توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر بدانند که طبق وعده الهی پیروزی نهایی با یاران خداوند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این توهین‌هایی که امروز به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها می‌شود نتیجه انشقاق در میان کشور‌های اسلامی است و مسلمانان بدانند حکامی که با دشمنان قسم خورده اسلام عهد و پیمان می‌بندند نمی‌توانند از اسلام دفاع کنند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات