امام جمعه شهرستان نیر گفت: شایسته است مسؤولان با حمایت از تولید کننده‌ها و سرمایه‌گذاران افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در جامعه را کنترل کنند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۴۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

مسؤولان باید نوسان ساعتی قیمت‌ها را سریعا کنترل کنند/ سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر با انتقاد از عدم کنترل قیمت‌ها در جامعه اظهار کرد: شایسته است مسؤولان با حمایت از تولید کننده‌ها و سرمایه‌گذاران افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در جامعه را کنترل کنند.

وی به افزایش نامتعارف قیمت کالاها در جامعه اشاره کرد و گفت: این موضوع باید در سریع‌ترین زمان مورد نظارت و کنترل قرار گیرد.

 امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه صندلی مسؤولان در کشور ما حاصل خون جوانان مردم است، تصریح کرد: مسؤولان باید با حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران قدردانی خود را از ملت ایران عملا نشان دهند.

لزوم دستیابی به علم و فناوری

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات برجای مانده از ائمه معصومین(ع) در خصوص اهمیت دستیابی به علم و فناوری افزود: جوان‌ها، متخصصین، دانشجویان و نخبگان ما در به‌دست آوردن علم و تکنولوژی روز باید بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان نیر بیان کرد: بر طبق مفاهیم قرآن کریم اگر دشمن توانست توسط علم و فناوری به قدرت دست پیدا کند ما نیز باید همپای آنها بتوانیم به آن فناوری دست پیدا کنیم و حتی در این زمینه از آنها نیز پیشرفته‌تر باشیم و از همین رو است که دستیابی به فناوری هسته‌ای و موشکی حق مسلم ما است.

وی با اشاره به سوء استفاده مفسدان از علم و تکنولوژی گفت: طبق آموزه‌های اسلامی دستیابی ما به فناوری‌های صلح آمیز است در حالی‌که دشمنان از آن تکنولوژی برای ترویج قدرت خود و گسترش ظلم و فساد در جهان استفاده می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان نیز در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه دشمنان و کفار انسان‌های وارونه و ضعیفی هستند که تنها ابزارشان برای تسلط در جهان استفاده از زور و تهدید است، اظهار داشت: اکنون این جنایتکاران غربی به خوبی می‌دانند که انقلاب اسلامی راه خود را درست شناخته و روی پای خود محکم ایستاده و جز خداوند متعال از هیج قدرتی نمی‌ترسد.

انقلاب اسلامی به الگوی مستضعفین جهان تبدیل شده است

نعمتی در ادامه به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه ملت ایران و انسان‌های آزادی‌خواه دنیا با تبعیت از ولی امر مسلمین در برابر کفار ایستادند تا این انقلاب با عبور از مرز ۴۰ سالگی، علاوه بر طی پله‌های پیشرفت به الگوی مستضعفین جهان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام بعد از انقلاب اسلامی تاکنون هرچه در توان داشتند به کار بستند تا انقلاب اسلامی را مستأصل کرده و با شکست  مواجه کنند اذعان داشت: مردم ما برای دستیابی به استقلال، عزت، شرافت و کرامت در عرصه جهانی انقلاب کردند و همواره در میدان بودند، تا بتوانند عزت اسلام و مسلمین را حفظ کنند بنابراین این ملت شکست ناپذیر هستند.

امام جمعه نیر ادامه داد: دشمن در عرصه جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و تهدید موفق نشد کاری از پیش ببرد و امروز با راه اندازی جنگ نرم هم‌چون برجام و سند ۲۰۳۰ می‌خواهد تا به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد تا شاید بتواند از طریق نفوذ و تربیت سرباز در داخل کشور به اهداف شوم خود برسد.

سازمان ملل حق ندارد برای دیگر کشورها، منظومه تولید کند

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه  ملت ایران برای دفاع از استقلال خود، خون داده‌اند، گفت: امروز سازمان ملل حق ندارد برای دیگر کشورها، منظومه تولید کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، دستگاه مولد کشور است، اظهار داشت: دشمنان اسلام امروز درصدد هستند تا با نفوذ در سیستم تعلیم و تربیت کشور ما برای خود سرباز و رعیت تربیت کنند تا با استعماری فرانو به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازند.

سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر آخرین هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد سند ۲۰۳۰ را یادآور شد و گفت: سند ۲۰۳۰ دروازه استعمار فرانو به شاخص‌‌ها و هویت انقلاب اسلامی بوده و اصلی‌ترین و عمیق‌ترین لایه استقلال، استقلال فرهنگی و علمی است.

نعمتی ادامه داد: سند ۲۰۳۰ همین نقطه را مورد هدف قرار داده و از این‌رو ملت ایران باید با هوشیاری کامل با این موضوع برخورد کنند.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ و فهیم ما با بهره مندی از تعالیم اسلام برابر همه توطئه‌های دشمنان خواهند ایستاد چرا که ما ملت امام حسینیم و ملت فرزند امیرالمومنین(ع) دارای اسناد بالادستی است که فراتر از همه اسناد به دنبال تامین سعادت مردم است به همین دلیل دشمنان هیچ وقت قادر نخواهند بود سخاوت، شجاعت،کرامت و شهادت را از ما بگیرند.

شیوخ خیانتکار عرب به رژیم کودک کش صهیونیستی تنفس مصنوعی دادند

حجت الاسلام نعمتی در بخش پایانی سخنان خود به عادی سازی روابط شیوخ عرب با رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این عادی سازی روابط شیوخ عرب با رژیم کودک‌کش در واقع دادن فرصت تنفس مصنوعی به  این رژیم در حال فروپاشی بود که بزودی جبهه مقاومت در کنار بیداری مسلمین در جهان، آرزوهای ظالمانه این رژیم کودکش را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی به اول صفر سالروز ورود اهل بیت امام حسین(ع) به شام اشاره کرد و گفت: در اول صفر حماسه شام، پیروزی حق بر باطل در جنگ روایت‌ها را رقم زد که این خود مهمترین عامل استمرار منطق عاشورا است تا امروز ثمره پیروزی حماسه شام در جنگ اراده‌ها نمایان‌تر شود.

ارسال نظرات