مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: برای نخستین‌بار به‌همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان تعدادی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص با حضور در زندان مرکزی خرم‌آباد به زندانیان خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۹۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸

سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا اظهارداشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان  تعدادی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص جهادگر عضو بسیج جامعه پزشکی لرستان با حضور در زندان خرم‌آباد به زندانیان خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل فوق‌تخصص قلب و عروق، متخصص کلیه و مجاری، متخصص زنان و زایمان، متخصص مغز و اعصاب، داندانپزشکان، روانشناس و اپتومتریست بود به زندانیان خدمات رایگان ارائه کردند.

مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: به بیش از 500 نفر خدمات درمانی و مشاوره‌ای به صورت مستقیم  ارائه شد همچنین علاوه بر خدمات تخصصی، دندانپزشکی و مشاوره‌ای، خدمات بینایی سنجی همراه با تجهیزات وعینک نیز ارائه شد.

وی باین کرد: بر‌اساس تفاهم‌نامه‌ای که اداره‌کل زندان‌های استان با سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان منعقد کرده خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی در زندان‌ها به زندانیان در طول سال به صورت مرحله‌ای  ارائه می‌شود.

ارسال نظرات