فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت وگو با "بسیج" عنوان کرد

بهترین دستاورد هفته دفاع مقدس ولایت پذیری است

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه بهترین دستاورد هفته دفاع مقدس ولایت پذیری است،گفت:هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۲۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با گرامیداشت هفته گفت:هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه آفرینی قهرمانان ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سند عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد:ملت بزرگ ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس با اتکا به قدرت لایزال الهی و پیروی از ولایت فقیه می‌توان در مقابل همه زورگویان جهان با همه توان و قدرت ایستاد و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیان داشت:باید فرهنگ آزادگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را به بهترین شکل به نسل کنونی انتقال دهیم تا جوانان به گذشته خود افتخار کنند و به آینده امیدوار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه وظیفه تک تک ماست که نگذاریم روحیه ایثار و شهادت و فداکاری و ازخودگذشتگی و شهادت کمرنگ شود، افزود:در ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان ابهر برگزار می‌شود که نیمی از این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا می‌گردد.

احمدی تبار ادامه داد: دیدار کارکنان سپاه ناحیه ابهر با امام جمعه این شهرستان، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه فرهنگی، اجرای رژه موتور سواری بسیجیان در سطح شهر، یادواره شهدای شهرستان ابهر، اجرای رزمایش طرح ثامن پایگاه‌های مقاومت در فضای مجازی و دیدار با پیشکسوتان و جانبازان و خانواده شهدا از مهم‌ترین این برنامه هاست.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فوق با همکاری دستگاه‌های اجرایی نظیر فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای اسلامی و شهرداری، جهادکشاورزی، تبلیغات اسلامی، آموزش پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها، عملکرد خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم و شرمنده شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز نشویم.

این مسئول با اشاره به وضعیت ایجاد شده بر اثر ویروس منحوس کرونا در کشور بر برگزاری برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل نفرات برگزار می‌شود.
ارسال نظرات