فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

فرهنگ غنی دفاع مقدس نسخه رهایی بخش کشور از خطرات و تهدیدات است

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس سرمایه و ثروتی است که همواره در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، با ساری و جاری شدن آن فرهنگ نجات دهنده از خطرات و تهدیدات بوده است.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۵۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نشست رسانه‌ای دبیر گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان ماهنشان، در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماهنشان برگزار شد.

سرهنگ ملکی، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اعلام شعار «ما قوی هستیم» به عنوان شعار گرامیداشت چهلمین سالگرد این رویداد؛ ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان ماهنشان را تشریح کرد.

وی در خصوص اهمیت شعار هفته دفاع مقدس گفت: ما کشوری بودیم که در زمینه‌های مختلف علی الخصوص تسلیحات نظامی، متکی به واردات بودیم، اما امروزه در علوم مختلف (نظامی و غیرنظامی) به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و برای سایر کشور‌ها به الگو تبدیل شده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان فرهنگ غنی دفاع مقدس را یک سرمایه و ثروت دانست که همواره در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، با ساری و جاری شدن آن فرهنگ نجات دهنده از خطرات و تهدیدات بوده است.

ملکی بهره مندی از مشارکت مردم به ویژه رزمندگان پیشکسوت، خانواده معظم شهدا و جوانان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها را از سیاست‌های برپایی چهلمین سال دفاع مقدس دانست و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت فعال تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهاد‌های لشکری و کشوری و مؤسسات مردم نهاد، توجه به کیفیت، اثربخشی و فراگیری برنامه‌ها با بهره‌گیری از شیوه‌های نو، جذاب و فراگیر، اطلاع رسانی و پوشش رسانه‌ای مناسب، هوشمندانه و امید آفرینی و بهره گیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های جمعی از دیگر سیاست‌ها و راهبرد‌های ما در این زمینه است.

این مسئول به بیان مهم‌ترین برنامه‌ها پرداخت و گفت: با عنایت خداوند متعال بیش از یکصد برنامه در سطح شهرستان، توسط بسیج و ادارات مختلف تدارک دیده شده‌است.

وی ادامه داد: در خلال این برنامه‌ها در تلاش هستیم تا از چندین تمبر و پوستر بومی طراحی شده برای روستا‌های پر افتخار بلند پرچین و سهند علیا و سفلی رونمایی شود. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری شامل عکس، پوستر، کتاب و ...، غبارروبی و عطرافشانی ۱۳۳ گلزار شهید، برگزاری برنامه یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنواره ادبی و هنری، ورزشی، تولید و پخش کلیپ و مصاحبه با رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان همچنین از افتتاح ساختمان جدید بسیج خواهران دندی خبر داد و گفت: تجلیل از پرستاران نمونه و مدافعان سلامت توسط بسیجیان و رزمندگان، تجلیل از فرماندهان و مدیران برتر بسیج شهرستان، برگزاری ویژه برنامه برای مدارس و دانشگاه‌ها حوزه علمیه، از برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان ماهنشان است.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: قرار بر این است که اگر نتوانیم برنامه‌ای را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم، حتما از ظرفیت فضای مجازی بهره بگیریم. سعی می‌کنیم اسناد تصویری و مکتوب شهدا و خانواده‌های ایثارگران، که قابلیت انتشار دارند، به صورت مجازی منتشر کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار